Деловодна информация
00212
92-00-1025 29/04/2021 (дд/мм/гггг)
не
00212-2020-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул. „Цар Борис III“ № 24
Петрич BG413 2850 България
Велко Велев +359 74569114
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=7786


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ОФИС КОНСУМАТИВИ И ТОНЕРИ ЗА КОПИРНИ И ПЕЧАТАЩИ УСТРОЙСТВА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ”
22000000      
Доставки

Обществената поръчка включва три обособени позици: Обособена позиция №1 - „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи"; Обособена позиция №2 „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства"; Обособена позиция №3 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП" - об.поз. включва стоки от списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.Всички предлагани от участниците артикули следва да:са нови и неупотребявани,да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа и да са с технически характеристики, съответстващи на изискванията на възложителя, посочени в настоящата техническа спецификация и приложенията към нея за съответната обособена позиция;са произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им;отговарят на нормативно установените изисквания за качество и безопасност при уптреба и др.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
260000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и офис консумативи“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
22100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Петрич

Рец. копирна хартия формат А4 и формат A3 /отнася се до артикули № 3 и № 4 от Прил. № 1 към настоящата техн. спецификация/ следва да е: подходяща за вс. видове лазерни принтери, мултифункц. устройства, коп. машини и факс апарати; за двустранно и цветно копиране, използвано при високопроизвод. коп. машини /90 копия в мин./; произведена изцяло от възстановени харт. влакна. Възстановените влакна включват както рецик. влакна от отпадъци след потреблението, така и рецикл. преди потреблението влакна. Хартията трябва да е избелена изцяло без хлор (TCF) или поне без свободен хлор (ECF); със сл. мин. техн. характеристики Хартия за копиране 100% РЕЦИКЛИРАНА -Формат А4/АЗ Маса на единица площ g/m2 80 ± 1,5 g/m2 по БДС ISO 536:2012 Белота CIE D65/10 мин. 146 по БДС ISO11475:2004 Непрозр % мин. 93 % по БДС ISO 2471:2012 Съдържание на влага % 3,5-4,8 % по БДС ЕN ISO 287:2009. Дебел. /микрометри/ мин. 105 µm БДС ISO 534:2012 ISO степен на белота мин. 103% по БДС ISO 2470-2:2008 в р. II.2.14
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

ОТ II.2.4. Грапавост ml/min ? 220 мл/мин по БДС ЕN ISO 17367:1995 Нерецикл. коп. хартия, формат А4 и A3 /отнася се до артикули № 1 и № 2 от Прил. № 1 към настоящата техн. спецификация/ следва да е:-подходяща за вс. видове лаз. принтери, мултиф. устройства, коп. машини и факс апарати; за двустранно и цветно копиране, използвано при високопроизв. коп. машини /90 копия в мин./; в р.VI.3,т.1

II.2) Описание 1

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Петрич

Предмет на настоящата обособена позиция е доставката на касети с тонер, касети (патрони) с мастило, мастилени ленти за копирни и печатащи устройства, ленти за матрични принтери, факс филми и други консумативи, които се приемат за директен консуматив за печат. Поръчката не включва артикули, като: барабани, ролки и ремъци за подаване на хартия, девелопери, почистващи системи, филтри и други подобни които не са директен консуматив за печат.Подробно описание на изискванията се намират в Техническата спецификация и Техническото предложение, прил. към договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Петрич

Доставка :Кабъри 40 бр. в кутия нитовани кухия;Папка: от PVC с машинка без перфорация; ф. А4;Папка-джоб стандартна перфорация А 4, кристал, деб. 90 микрона, 100 бр в опак.;Папка-джоб станд. перфорация А 4, мат, мин.100 бр в опаковка;Кашони картонени с размер 600x400x400мм; Кашони картон. 550x350x310 мм;Кашони карт. 450x350x310 мм;Кашони карт. 300x600x600 мм;Кашони карт. с размер 200x550x550 мм; Кашони за архивиране за 5 арх. кутии по 100 мм или 6 арх. кутии по 80 мм; размери на кашона 560мм х 360mm х 260мм (+/-10% отклонение от размерите);Кламери: никел. или поцинк., големи мин. 48 мм, 100 бр. в кутия; Кламери: цветни малки мин.25 мм, 100 бр. в кутия;Кламери: цветни големи мин. 48 мм, 100 бр. в кутия;Папка: класьор, подходяща за съхранение на документи А4; с шир. на гърба от 7,5 см; със сменяем етикет; здрави механизми за перфор. листа с 2 ринга; Папка: класьор, с PVC, подходяща за съхранение на документи А4; с широчина на гърба от 3 см; със сменяем етикет; здрави - в.р.II.2.14
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

механизми за перфор. листа с 2 ринга; Папка: класьор, с PVC покритие, за съхранение на документи А4; с шир. на гърба от 5,5 см; със сменяем етикет; здрави механизми за перфор. листа; с 2 ринга;Папка: Дело, изработена от мукава, бяла, текст. платно, гръб 10 см;Папка карт. без машинка;Папки: Дело, с връзки, с гръб книговинил; Дело- с връзки, с гръб кожа -в р.VI.3,т.2
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  968593 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
74    1   „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/04/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВАСИЛЕВИ И СИЕ - Г“ ООД 101793726
ул. ,,Гоце Делчев‘‘ №2
Петрич BG413 2850 България
kiril_metodii@mail.bg +359 74561966
+359 74561966
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
75    2   „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/04/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВАСИЛЕВИ И СИЕ - Г“ ООД 101793726
ул. ,,Гоце Делчев‘‘ №2
Петрич BG413 2850 България
kiril_metodii@mail.bg +359 74561966
+359 74561966
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
135000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

135000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
56    3   „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/03/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ТОП ЕЛАНА“ ООД 131555677
район ,,Средец‘‘, ул. ,,Г. С. Раковски‘‘ №145А, ет.3, ап.14
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 29430565
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

1.От II.2.14: Хартия за копиране 100% НЕРЕЦИКЛ. Формат А4/АЗ Маса на единица площ g/m2 80 ± 1,5 g/m2 по БДС ISO 536:2012 Белота CIE D65/10 мин. 168 по БДС ISO11475:2004 Непрозр. % мин. 93 % по БДС ISO 2471:2012 Съдържание на влага % мах. 5,3 % по БДС ЕN ISO 287:2009 Деб-на /микрометри/ мин. 105 µm БДС ISO 534:2012 ISO степен на белота мин. 112 % по БДС ISO 2470-2:2008.Грапавост ml/min 160 мл/мин по БДС ЕN ISO 17367:1995.; 2.От II.2.14: Папки: карт. с машинка бяла, без лого, картон, мин. 250 г/кв.м; прозр. с копче и перфорация за съхранение на документи с р-р А4; с копче А4: 265x355мм, непрозр. без перфорация; с ластик, изработена от ПП м-л, за съхранение на д-нти А4, капацитет мин. 250л.; Аванс. Отчет-100 л. в кочана; Заповеди за командировка 100 л.; Кас. книга 100 л. твърда подвързия химиз.; Прих. касов ордер валута 100 л.; Прих. касов ордер квитанция 100 л.;Разх. касов ордер 100 л.; Разх. касов ордер валута 100 л.; Скл. разписка гол. формат химиз. 100 л.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
delovodstvo@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/04/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва