Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

6

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

23.06.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02975-9011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02975-9011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

53000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката е доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на медицинска апаратура и оборудване за Клиника по ЛЧХ и УНГ при УМБАЛ "Света Анна" – София АД, съгласно техническа спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата. Процедурата обхваща следната медицинска апаратура: 1. Хирургическа навигационна система, базирана на визуално-насочвана хирургия – 2 броя 2. Турбина с LED генератор и светлина – 2 броя 3. Микромотор въздушен с външно охлаждане за 1:1 предаване – 2 броя 4. Обратен наконечник 1:1 с пуш – 2 броя 5. Стоматологичен стол за специализирана хирургия комплект – 1 брой 6. Безчетков микро мотор със светлина за вграждане – 1 брой 7. Обратен наконечник 1:1 със светлина – 1 брой 8. Турбинен наконечник със светлина – 1 брой 9. Бърз куплунг за турбина със светлина – 1 брой 10. Ултразвуков скалер за вграждане – 2 броя 11. Микромотор за Хирургия и имплантология комплект – 1 брой 12. Апарат за пиезохирургия – 1 брой 13. Безчетков микромотор за хирургия и имплантология – 1 брой 14. Накрайници за пиезо скалер – 3 броя. Описаната медицинска апаратура и оборудване следва да е в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя. Обхватът на поръчката включва следните дейности: доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа, както и гаранционна поддръжка. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като изпълнението се осъществява след писмена заявка, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка на апаратурата е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 30 календарни дни, считано от подаване на писмена заявка. Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на медицинската апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на медицинската апаратура. Гаранционният срок на апаратурата е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-кратък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и обучение на персонала. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок, предложен от участника, но не по-кратък от 60 календарни дни след представяне на писмена заявка, фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол с отразени следните дейности: доставка на апаратурата, монтаж, въвеждане в експлоатация и проведено обучение на персонала, посочен от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване


Срок за получаване на офертите

26/06/2020 , 16:15 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва: •Име на участника •Предмет на публичната покана •Адрес за кореспонденция •Телефон/факс •Електронен адрес. Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu. Офертите ще бъдат отворени на 29.06.2020 г. от 12.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение. Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.

Дата на изпращане на настоящата информация

23/06/2020  (дд/мм/гггг)