Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Софийски градски съд. Пълно описание на предмета на поръчката, както и техническите изисквания на Възложителя са подробно посочени в документацията към обявата, която е достъпна в профила на купувача на Възложителя. Канцеларските материали и офис консумативи се доставят ежемесечно, след направена заявка, на адреса на Възложителя: гр. София, бул. „Витоша" № 2, СГС.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
Срок за получаване на офертите
25/06/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертата се изготвя по приложени към обявата образци, публикувани на електронната страница на Възложителя: https://sgs.justice.bg/bg/zop5
Към офертата участниците представят документи, посочени от Възложителя в документацията за участие. Офертата се изготвя на български език и се подава на хартиен носител.
Всички документи, свързани с участието в процедурата, се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, (когато е приложимо);
2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес;
3. наименованието на поръчката.
Документите се представят лично от участника или от упълномощен от него представител, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр.София, бул. „Витоша“ № 2, Софийски градски съд.
Дата на изпращане на настоящата информация