Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

20200612-O-03

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

12.06.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 175263817

BG411, Комисия за разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ул. Врабча №1, За: Божидар Борисов, България 1000, София, Тел.: 0884 404386, E-mail: b.borisov@comdos.bg, Факс: 02 8004500

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.comdos.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.comdos.bg/profil-na-kupuvacha/obyavi-na-obshtestveni-porachki/p/openPost/4964.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

50000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Комплексна услуга за техническо обслужване и ремонт (вкл. доставка на резервни части, материали и консумативи) на служебните автомобили на Комисията за разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50111000

Описание:

Услуги по управление, техническо обслужване и ремонт на автомобилния парк


Срок за получаване на офертите

25/06/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите ще се отворят на 30.06.2020г. от 10.00 часа в сградата на КРДОПБГДСРСБНА, гр. София, ул. „Врабча” № 1. Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители при спазване на режима за достъп до сградата на КРДОПБГДСРСБНА Участниците трябва да представят оферта, която следва да отговаря на изискванията на ЗОП, ППЗОП и на документацията към обявата на възложителя. Офертата се изготвя по съдържащите се в документацията към обявата образци, публикувани на интернет страницата на възложителя. Възлагането на обществената поръчка е въз основа „икономически най-изгодна оферта” по критерия „ниво на разходите”, с показатели разписани в Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите, съдържаща се в Раздел V от документацията за участие. Договорът се сключва с избрания изпълнител, след представяне на необходимите документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата: 1. по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП - свидетелство за съдимост, съгласно чл.58, ал. 1, т.1 от ЗОП – осигурява се служебно от възложителя, като не се изисква предоставянето на документа/ите от избрания изпълнител; 2. по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП - удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалище на възложителя и на участника, съгласно чл.58, ал. 1, т.2 от ЗОП - осигурява се служебно от възложителя, като не се изисква предоставянето на документите от избрания изпълнител; 3. по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. Когато участникът, избран за изпълнител, е чуждестранно лице, той представя съответния документ по чл. 54, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗОП, съгласно изискванията на чл.58, ал. 3-5 от ЗОП. 4. Годишният финансов отчет и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последната приключила финансова година (2019 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в съответствие с изискването на възложителя по т. 2 от Раздел ІІ (чл.62, ал.1, т.3 и 4 от ЗОП). 5. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, в съответствие с изискването на възложителя по т. 3.1. от Раздел ІІ (чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП). 6. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката и наличието на собствена и/или наета с право на ползване на сервиз/и и/или сервизна/и база/и на територията на гр. София, в съответствие с изискването на възложителя по т. 3.2. от Раздел ІІ (чл.64, ал.1, т.9 от ЗОП). 7. Гаранция за изпълнение в размер на 2 500.00 (две хиляди и петстотин лева) представляваща 5% (пет) от общата прогнозна стойност на Договора без ДДС. Формите на гаранцията са подробно разписани в обявата за обществената поръчка и в Раздел I, т. 15.7 от документацията за участие.

Дата на изпращане на настоящата информация

22/06/2020  (дд/мм/гггг)