Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010125
BG411, Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/-МВР, бул. Княгиня Мария Луиза № 46, За: Иван Павлов, Ани Илиева, Камелия Василева, България 1202, София, Тел.: 00359 29823567; 00359 29824447; 00359 29824343, E-mail: nsgp@mvr.bg, Факс: 00359 29885867
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.mvr.bg/gdgp/дирекцията.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider49/892c4133-a1f3-43d0-a839-b15a46edfffa/2020-kancelarski-materiali-zapazena.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Обществената поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” включва доставка на 52 922 броя артикули, разпределени в 8 типа канцеларски материали, както следва:
- Кламери;
- Класьор А4;
- Папка „джоб” с перфорация;
- Папка с машинка;
- Папка „Дело”;
- Папка ПВЦ.
Видовете и количествата на артикулите, предмет на доставката, са описани в техническата спецификация (Приложение № 1).
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
Срок за получаване на офертите
22/06/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Непреки разходи по проекти от Механизма за спешно подпомагане по фонд „Вътрешна сигурност”.
Друга информация
1. Място за изпълнение на обществената поръчка: Република България, гр. София, ул. „Патриарх Герман” № 5, склад на Главна дирекция „Гранична полиция” - МВР.
2. Договорът влиза в сила от датата на регистрирането му в деловодната система на ГДГП и е със срок на действие до изпълнение на всички задължения на страните.
3. Срокът на изпълнение на доставката е до 30 (тридесет) работни дни от датата на влизане в сила на договора.
4. Критерии за възлагане. Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия за възлагане „най-ниска цена”. Офертата с предложена най-ниска цена за изпълнение на поръчката, ще бъде класирана на първо място.
5. Приемане на доставката - Приемането на доставката е уредено в проектодоговора (Приложение № 16).
6. Начин на плащане:
Плащането се извършва след всяка доставка – по банков път, в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни от изпълнение и представяне на следните документи:
- приемо-предавателен протокол, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
- надлежно оформена оригинална фактура с информация за източника на финансиране, подписана от представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срокът за плащане започва да тече от датата на постъпване на последно представения от горепосочените документи в деловодството на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
7. Гаранция за изпълнение:
Избраният изпълнител на обществената поръчка предоставя гаранция, която да обезпечава изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 2% (две на сто) от стойността на договора в лева без ДДС, която служи за обезпечаване изпълнението на договора, ако участникът, избран за Изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
В случай, че Изпълнителят не е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се внася по сметка на Главна дирекция „Гранична Полиция” – МВР в Българска народна банка (БНБ–ЦУ) / BIC код: BNBGBGSD / IB AN: BG56BNBG9661 3300 1568 01.
8. Всички условия по обществената поръчка и изисквания към участниците са посочени в обявата и указанията към нея.
9. Дата, час и място на отваряне на офертите: 24.06.2020 г., от 10:00 часа в административната сграда на Главна дирекция „Гранична полиция” – МВР, гр. София 1202, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46.
Дата на изпращане на настоящата информация