Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител на софтуерни модули за надграждане функционалността на деловодната система“.
В този смисъл, цел на обществената поръчка е да се определи изпълнител и да се сключи договор, с който да се обезпечи деловодната дейност и документооборота в Агенция „Пътна инфраструктура“, в това число съставянето и оформянето на документи, приемането, разпределението и предаването, както и регистрацията, отчетността и контрола върху движението, изпълнението, архивирането и съхранението на документите в АПИ.
В обхвата на настоящата обществена поръчка са включени дейности по развитие на наличната в Агенция „Пътна инфраструктура“ деловодна система EVENTIS R7 на Агенция „Пътна инфраструктура“ , съдействие при управление на потребители в системата, съдействие при промяна на настройките на системата, поддръжка и профилактика на софтуера на сървъра на системата, поддръжка и преглед на автоматичните backup-и, поддръжка на автоматичен междуведомствен обмен, съдействие за отстраняване на комуникационни проблеми, възстановяване на системата в случай на авария, дейности по обезпечаване на информационната сигурност, развитие и усъвършенстване на функционалността на системата, провежддане на обучения на служителите на АПИ за работа с деловодната система, подобряване на автоматичния междуведомствен обмен, мониторинг на системата и регистъра на действията с документи, авентикация с електронни подписи осигурени от Изпълнителя, при необходимост предоставяне на услуги по издаване и управление на квалифицирани удостоверения за електронен подпис, осигуряване на огледален hot mirroring на базата данни – 2 сървъра с идентична база данни за по-висока защита от авария и осигуряване на непрекъсваемост на работата, осигуряване и инсталиране на Firewall рутер между Eventis и потребителите и осигуряване и инсталиране на Firewall рутер между Eventis и междуведомствения обмен.
При изпълнение на обществената поръчка, следва да се спазват приложимите за предмета й изисквания на възложителя към настоящата документация, както и изискванията на Техническата спецификация- Приложение № 1.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
72212311
Описание:
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Срок за получаване на офертите
23/06/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
В обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществените поръчки /ЗОП/, Правилника за прилагането на ЗОП /ППЗОП/ и посочените в настоящата обява и документите към нея изисквания на възложителя.
Всички документи се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: наименованието на участника, включително участниците в обединението /ако е приложимо/; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес; наименованието на поръчката.
Документите се представят лично от участника или от упълномощен от него представител, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3 – Агенция „Пътна инфраструктура“, деловодство.
Срок на валидност на офертите:
Дата: (дд/мм/гггг) 30.10.2020 г.] Час: (чч:мм) [17:30]
На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП е удължен първоначално определеният срок за получаване на оферти. Отварянето на получените оферти ще се извърши на 24.06.2020 г. в 14:00 часа.
Място на отваряне на офертите: гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3. Възложителят назначава комисия за провеждане на процедурата. При отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците.
Дата на изпращане на настоящата информация