Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

24-00-996

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

04.06.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

BG411, Агенция Пътна инфраструктура, гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3, За: Клара Бомбалова/ Миланка Пукнева, България 1606, София, Тел.: 02 9173382, E-mail: k.bombalova@api.bg, Факс: 02 9522563

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.api.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1394.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69900 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител на софтуерни модули за надграждане функционалността на деловодната система“. В този смисъл, цел на обществената поръчка е да се определи изпълнител и да се сключи договор, с който да се обезпечи деловодната дейност и документооборота в Агенция „Пътна инфраструктура“, в това число съставянето и оформянето на документи, приемането, разпределението и предаването, както и регистрацията, отчетността и контрола върху движението, изпълнението, архивирането и съхранението на документите в АПИ. В обхвата на настоящата обществена поръчка са включени дейности по развитие на наличната в Агенция „Пътна инфраструктура“ деловодна система EVENTIS R7 на Агенция „Пътна инфраструктура“ , съдействие при управление на потребители в системата, съдействие при промяна на настройките на системата, поддръжка и профилактика на софтуера на сървъра на системата, поддръжка и преглед на автоматичните backup-и, поддръжка на автоматичен междуведомствен обмен, съдействие за отстраняване на комуникационни проблеми, възстановяване на системата в случай на авария, дейности по обезпечаване на информационната сигурност, развитие и усъвършенстване на функционалността на системата, провежддане на обучения на служителите на АПИ за работа с деловодната система, подобряване на автоматичния междуведомствен обмен, мониторинг на системата и регистъра на действията с документи, авентикация с електронни подписи осигурени от Изпълнителя, при необходимост предоставяне на услуги по издаване и управление на квалифицирани удостоверения за електронен подпис, осигуряване на огледален hot mirroring на базата данни – 2 сървъра с идентична база данни за по-висока защита от авария и осигуряване на непрекъсваемост на работата, осигуряване и инсталиране на Firewall рутер между Eventis и потребителите и осигуряване и инсталиране на Firewall рутер между Eventis и междуведомствения обмен. При изпълнение на обществената поръчка, следва да се спазват приложимите за предмета й изисквания на възложителя към настоящата документация, както и изискванията на Техническата спецификация- Приложение № 1.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72212311

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за управление на документи


Срок за получаване на офертите

23/06/2020 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

В обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществените поръчки /ЗОП/, Правилника за прилагането на ЗОП /ППЗОП/ и посочените в настоящата обява и документите към нея изисквания на възложителя. Всички документи се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: наименованието на участника, включително участниците в обединението /ако е приложимо/; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес; наименованието на поръчката. Документите се представят лично от участника или от упълномощен от него представител, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3 – Агенция „Пътна инфраструктура“, деловодство. Срок на валидност на офертите: Дата: (дд/мм/гггг) 30.10.2020 г.] Час: (чч:мм) [17:30] На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП е удължен първоначално определеният срок за получаване на оферти. Отварянето на получените оферти ще се извърши на 24.06.2020 г. в 14:00 часа. Място на отваряне на офертите: гр. София 1606, бул. „Македония“ № 3. Възложителят назначава комисия за провеждане на процедурата. При отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/06/2020  (дд/мм/гггг)