Версия за печат

BG-Костинброд

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

2020-4

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.06.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000776363

BG412, Община Костинброд, гр. Костинброд, ул. „Охрид“ № 1, За: Лора Емануилова - директор на дирекция „ТТО и ОМП“; Теодор Атанасов - юрисконсулт; Снежа Трендафилова - директор на дирекция ОП и ОП и П и главен юрисконсулт, България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68718; 0721 68752; 0721 68712, E-mail: kostinbrod.bg@gmail.com, Факс: 0721 68777

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://kostinbrod.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://kostinbrod.bg/archives/28290.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69352.66 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна и работно облекло за нуждите на работещите по трудово правоотношение в Общинска администрация – Костинброд“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22450000

Описание:

Нефалшифицируеми печатни материали


Срок за получаване на офертите

19/06/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Обезпечаване на нуждите на работещите по трудово правоотношение служители в Общинска администрация – Костинброд. Подробни данни и разясннения по предмета на възлагане и изискванията към участниците, се съдържат в Обява 2020-4, Документацията към нея с Технически спецификации, методика за оценка, образци за попълване и проект на договор. Предоставен е пълен, пряк, неограничен и безплатен достъп до документацията и относима информация за подготовка на офертите и участие в способа за възлагане, в преписка на Обявата в Профила на купувача на ел.адрес: http://kostinbrod.bg/archives/22382. Изисквания: Комплектите ваучери да са с номинална стойност 5.00 лв.,10.00 лв. и 20.00 лв. Да имат бар код и сериен номер за идентификация и проследяване на ваучера; Да имат не по-малко от 2 способа за защита против фалшифициране; Да имат надпис с наименованието и ЕИК на фирмата, издала този ваучер; Да е посочена номиналната стойност на ваучера (5.00, 10.00 или 20.00 лв.); Да имат посочен срок на валидност на ваучера в търговските обекти. Отпечатаните ваучери да могат да се ползват в търговски обекти на територията на гр. Костинброд, гр. София и гр.Божурище, като участниците в процедурата представят списък на търговските обекти, с които имат сключени договори. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, в свободен текст.; 2.Представяне на участника – Образец № 1; 3.При участници обединения - копие на документ, от който е да е видно правното основание за създаване на обединението, както и информацията във връзка с конкретната обществена поръчка, изискана в настоящата документация.; 4. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54 ал. 1 т. 1, 2 и 7 ЗОП – Образец № 2; 5. Декларация за обстоятелствата по чл. 54 ал. 1 т. 3-5 ЗОП – Образец № 3; 6. Декларация по чл.66 ал.1 ЗОП за участие на подизпълнители – Образец № 4; 7. Декларация от подизпълнител (ако е приложимо) – Образец № 5; 8. Декларация за липса на обстоятелства по смисъла на по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици съгласно Образец №13.; 9. Декларация по чл. 6, ал. 2 Закона за мерките срещу изпирането на пари съгласно Образец № 14.; 10. Декларация по чл.101, ал.11 от ЗОП съгласно Образец № 15.; 11. Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, съгласно Приложение № 2 към чл. 37, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за мерките срещу изпирането на пари съгласно Образец № 16; 12. Техническо предложение (съгласно Образец № 6 ), съдържащо: 12.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие); 12.2. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя; 12.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – Образец № 7; 12.4. Декларация за срока на валидност на офертата – Образец № 8; 13. Ценово предложение (съгласно Образец № 9); 14. Списък на деиности (съгласно Образец № 11); 15. Списък на търговските обекти (съгласно Образец № 12). Участниците предлагат Обща цена за изпълнение на доставката, като критерият за възлагане на обществената поръчка е „икономически най-изгодна оферта“, съгласно чл.70 ал.2 т.3 от ЗОП. Заинтересовани лица, които могат да участват в способа за възлагане на обществената поръчка са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП и ППЗОП, изискванията на Възложителя и относимите нормативни актове. По отношение на участниците не трябва да са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и т. 7 и чл.55 от ЗОП. Дата и час на публичното отваряне на офертите: 22.06.2020 г.,13:00, в сградата на община Костинброд, ет.2, №18, при условия в Обявата

Дата на изпращане на настоящата информация

15/06/2020  (дд/мм/гггг)