Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

01.06.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02975-9011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02975-9011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката е извършването на високоспециализирани имунологични изследвания на пациенти на УМБАЛ "Света Анна" - София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от сключване на договор. Характерът и спецификата на изследванията са описани в техническа спецификация, изготвена от Възложителя и представляваща неразделна част от процедурата. Спецификацията обхваща 64 вида имунологични изследвания, като е задължително оферирането на всички номенклатури, включени в техническата спецификация. Участници, които не оферират всички номенклатурни единици, съгласно посочените методи за изследване, се отстраняват от участие в процедурата. Участникът подава само една оферта, съгласно условията за участие, като не се допуска представяне на варианти. Видът и количеството на заявените изследвания за срока на договора зависят от потребностите на лечебното заведение, като стойността на заявките не може да надхвърля предварително заложената пределна сума (70 000 лева без ДДС). Срокът за извършване на всяко заявено изследване е по предложение на участника в календарни дни, но не по-дълъг от 3 календарни дни, считано от датата на издаване на Поръчка за изследване и талон-направление от Възложителя. Участниците следва да разполагат с имунологична лаборатория на територията на България, която да отговаря на трето ниво на компетентност, съгласно утвърдения медицинския стандарт „Клинична имунология “. Заплащането за извършените дейности се осъществява в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след извършената дейност и представяне на следните документи: фактура, и ежемесечен отчет за извършени имунологични изследвания за предходния месец. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Офертите на участниците следва да съдържат: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние /ЕИК/; 3. Декларация за съответствие с критериите за подбор; 4. Административни сведения; 5. Декларация за съгласие с проекта на договор; 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.3-6 от ЗОП; За участниците не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-5 и 7 от ЗОП, има право да представи доказателства,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.Посоченото основание за отстраняване се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1,т.1-5 и 7 от ЗОП,както и за предложените подизпълнители и за третите лица,в случай че участникът е оферирал такива; 8.Документ, удостоверяващ, че участникът разполага с имунологична лаборатория на територията на България, която отговаря на трето ниво на компетентност, съгласно утвърдения медицинския стандарт „Клинична имунология “ 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 10. Ценово предложение. Всички посочени документи следва да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

85145000

Описание:

Услуги, предоставяни от медицински лаборатории


Срок за получаване на офертите

18/06/2020 , 16:15 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва: •Име на участника •Предмет на публичната покана •Адрес за кореспонденция •Телефон/факс •Електронен адрес. Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu. Офертите ще бъдат отворени на 19.06.2020 г. от 10.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение. Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.

Дата на изпращане на настоящата информация

15/06/2020  (дд/мм/гггг)