Национален идентификационен No (ЕИК): 000413999
BG314, Община Пордим, ул. Иван Божинов № 1, За: инж. Райна Дончева, България 5898, Пордим, Тел.: 06513 2217, E-mail: obshtina_pordim@abv.bg, Факс: 06513 2216
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.pordim.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/pordim-333/.
„Избор на изпълнител за упражняването на независим строителен надзор по време на извършването на строително-монтажни работи на обекти: площи за широко обществено ползване /паркове/ в гр. Пордим, с. Вълчитрън, с. Каменец, с. Одърне“, реализирана с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Идентификация на проекта
Поръчката е в изпълнение на проект: „Обновяване на площи за широко обществено ползване (паркове) в с. Вълчитрън, с. Каменец, с. Одърне и гр. Пордим по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г., за който е сключен Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.006-0044-C01/ 22.05.2019 г., по процедура чрез подбор № BG06RDNP001-7.006 – Площи „Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г.
1. Офертата се представя в запечатана, непрозрачен опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: Община Пордим, гр. Пордим, п.к. 5898, ул. „Иван Божинов” № 1, Сграда на Общинска администрация Пордим – Деловодство на Община Пордим
2. Върху опаковката участникът посочва:2.1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;2.2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес;2.3. наименованието на обществената поръчка.
Информация, относно личното състояние и критериите за подбор:
1. Опис на документите
2. Оферта на участника – Образец № 1, с приложени:2.1. Декларация по 66, ал. 1 от ЗОП, ако е приложимо – по Образец № 2;2.2. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП във връзка с чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – съгласно Образец № 3.Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника.2.3. Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП във връзка с по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – съгласно Образец № 4.Декларацията се подписва от лицето, което може самостоятелно да представлява участника. Декларациите по т. 2.2. и 2.3. се представят от всеки подизпълнителите и за всеки член на обединение или за всяко трето лице, когато е приложимо.2.4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.101, ал.11 от Закона за обществени поръчки – Образец № 5. 2.5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици – Образец № 6;2.6. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари– Образец № 7;2.7. При участници обединения – копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението.2.8. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, съобразно чл. 56 от ЗОП (когато е приложимо).3.Техническо предложение, съдържащо:3.1.Документ за упълномощаване (оригинал или нотариално заверено копие), когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подписва всички документи в офертата, и да представлява участника при възлагане на обществената поръчка.3.2.Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя – Приложение № 3;3.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – в свободен текст;3.4.Декларация за срока на валидност на офертата – в свободен текст;3.5.Заверено копие от валидно удостоверение, издадено от началника на Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК) или валиден лиценз (в съответствие с § 128 от Преходните разпоредби на Закона за изменение и допълнение на ЗУТ, ДВ. бр.51 от 5 Юли 2016г. ) за извършване на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор;3.6.Заверено копие от застрахователна полица за валидна застраховка за „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума не по-малка от определената в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи IV категория строеж;3.7.Списък – Декларация за услугите (по Образец № 8), идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите,датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 3.8.Списък на експертите, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, заедно с доказателства за образование, професионална компетентност и професионален опит на екипа от експерти (по Образец № 9);3.9.Декларации за разположение на експертите (по Образец № 10)
4.Ценово предложение – Приложение № 4