Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предметът на обществената поръчка е „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин, и по проект на Община Видин“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП по следните обособени позиции
• Обособена позиция № 1 – Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Видин и второстепенни разпоредители с бюджет в община Видин“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.
• Обособена позиция № 2 – Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30197000
Описание:
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Срок за получаване на офертите
03/04/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
По обособена позиция № 2: Проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин”, договор № BG05M9OP001-2.004-0031-C01, срок на изпълнение до 31.12.2020 г. Проектът се финансира по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“, процедура BG05М9ОР001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“.
Друга информация
Дата на изпращане на настоящата информация