Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на периодични доставки на канцеларски материали, необходими за обезпечаване дейността на Община „Тунджа”, в това число общинска администрация, включваща административния център в гр. Ямбол, както и 44 кметства и кметски наместничества; второстепенни разпоредители с бюджетни кредити: 5 детски градини, към които има разкрити общо 17 групи в 17 населени места на общината; дневни центрове за възрастни хора – в 2 населени места; домашен социален патронаж – в 2 населени места; 1 център за извънучилищна дейност, както и доставки във връзка с изпълнението на проекти, по които Община „Тунджа” е Бенефициент.Предвид специфичната териториална структура на Община „Тунджа“, при необходимост от канцеларски материали в малки количества, която е възникнала в процеса на работа, извън месечните общи заявки на общината, през срока на действие на договора е необходимо Изпълнителят да разполага с търговски обект/магазинно-складова база на територията на гр. Ямбол, от където да могат да се получат на място необходимите канцеларски материали.
Доставките на канцеларските материали се извършват по вид и количества определени чрез писмени заявки, през срока на действие на договора, ежемесечно и при възникнала необходимост. Заявките се изготвят от определени от възложителя лица и се подават на изпълнителя по телефон, факс или e-mail.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30193000, 30199000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Органайзери и принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Срок за получаване на офертите
18/02/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
В първоначално определеният срок са получени по-малко от три оферти за участие в обявената обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община „Тунджа”, предвид което на основание чл.188, ал.2 от ЗОП, във връзка със Заповед № РД-07-0130/14.02.2020 г. на Кмета на Община "Тунджа" се удължава срока за получаване на оферти до 17:00 часа на 18.02.2020 г. Отварянето на офертите ще се извърши на 19.02.2020 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Община „Тунджа”, пл."Освобождение” №1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите съгласно чл.97, ал.3 от ППЗОП се извършва на публично заседание на което могат да присъстват представители на участниците.
Срок на изпълнение - 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на двустранното подписване на договора или до достигане на прага по чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП.
Дата на изпращане на настоящата информация