Версия за печат

BG-Ямбол

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

0400-69

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.02.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970457

BG343, Община Тунджа, пл. Освобождение №1, За: Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=9Qq8c0FbqAw%3d.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

37650 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на периодични доставки на канцеларски материали, необходими за обезпечаване дейността на Община „Тунджа”, в това число общинска администрация, включваща административния център в гр. Ямбол, както и 44 кметства и кметски наместничества; второстепенни разпоредители с бюджетни кредити: 5 детски градини, към които има разкрити общо 17 групи в 17 населени места на общината; дневни центрове за възрастни хора – в 2 населени места; домашен социален патронаж – в 2 населени места; 1 център за извънучилищна дейност, както и доставки във връзка с изпълнението на проекти, по които Община „Тунджа” е Бенефициент.Предвид специфичната териториална структура на Община „Тунджа“, при необходимост от канцеларски материали в малки количества, която е възникнала в процеса на работа, извън месечните общи заявки на общината, през срока на действие на договора е необходимо Изпълнителят да разполага с търговски обект/магазинно-складова база на територията на гр. Ямбол, от където да могат да се получат на място необходимите канцеларски материали. Доставките на канцеларските материали се извършват по вид и количества определени чрез писмени заявки, през срока на действие на договора, ежемесечно и при възникнала необходимост. Заявките се изготвят от определени от възложителя лица и се подават на изпълнителя по телефон, факс или e-mail.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000, 30193000, 30199000, 22800000

Описание:

Принадлежности за офиса
Органайзери и принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


Срок за получаване на офертите

18/02/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

В първоначално определеният срок са получени по-малко от три оферти за участие в обявената обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община „Тунджа”, предвид което на основание чл.188, ал.2 от ЗОП, във връзка със Заповед № РД-07-0130/14.02.2020 г. на Кмета на Община "Тунджа" се удължава срока за получаване на оферти до 17:00 часа на 18.02.2020 г. Отварянето на офертите ще се извърши на 19.02.2020 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Община „Тунджа”, пл."Освобождение” №1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите съгласно чл.97, ал.3 от ППЗОП се извършва на публично заседание на което могат да присъстват представители на участниците. Срок на изпълнение - 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на двустранното подписване на договора или до достигане на прага по чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП.

Дата на изпращане на настоящата информация

14/02/2020  (дд/мм/гггг)