Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

03-2019

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

27.12.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ 1, За: инж. Боян Куюмджиев, България 9010, Варна, Тел.: 052 978896, E-mail: bkuyumdzhiev@svetamarina.com, Факс: 052 978896

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

41250 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е избор на доставчик за абонаментна поддръжка и консултиране при ползване на програмни продукти, модули на PACS (Picture Archiving аnd Communication System), собственост на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД - гр. Варна, за срок от една година.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72250000

Описание:

Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ


Срок за получаване на офертите

03/01/2020 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1.Докум.и проект на договор могат да бъдат изтеглени от профила на купувача на интернет адрес: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=4934. Възлож.ще отстр.от участие в проц.участ.,за когото е налице някое от след.основ.за отстр.,посочени в чл.54,ал.1 от ЗОП,а именно: 1.е осъден с влязла в сила присъда за престъп.по чл.108а,чл.159а-159г,чл.172,чл.192а,чл.194-217,чл. 219-252,чл. 253-260, чл.301-307,чл.321,321а и чл.352-353е от НК; 2.е осъден с влязла в сила присъда за престъп.,анал.на тези по чл.54,ал.1,т.1 ЗОП,в др.държава членка или трета страна; 3.има задълж.за данъци и задълж.осиг.вноски по смис.на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК и лихвите по тях,към държ.или към общ.по седал.на възлож.и на участ.,или анал.задълж.съгл.законод.на държ.,в която кандид.или участн.е устан.,доказани с влязъл в сила акт на комп.орган; 4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44,ал.5 от ЗОП; 5.е установено,че: -е представил док.с невярно съдърж.,свързан с удостов.липса на на основ.за отстран.или изпълн.на крит.за подбор; -не е пред.изиск.се инф.,свързана с удост.липсата на основ.за отстр.или изпълн.на крит.за подбор; 6.е устан.с влязло в сила наказ.постан.или съд.реш.,нарушение на чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.118, чл.128,чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301–305 от КТ или чл.13,ал.1 от ЗТМТМ или анал.задълж,устан.с акт на комп.орган,съгл. законод.на държ.,в която кандид.или участн.е установен; 7.е налице конфликт на интереси,който не може да бъде отстранен 8.Не могат да участват в ОП участ.,за които е прилож.забраната по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,контрол.от тях лица и техните действ.собств. 9. Техническите изисквания, технически и професионални способности към участниците са детайлно описани в Раздел I, приложение към обявата за възлагане на обществената поръчка. 10.Всяко предложение, допуснато до оценка, отговарящо на изискванията на ЗОП и поставените от възложителя условия, ще се класира въз основа на критерий най-ниска цена. Оферираната цена: 10.1. следва да включва всички разходи за изпълнение на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, включително и разходите за персонала, който ще изпълнява поръчката, като възложителят не дължи заплащането на каквито и да е други разноски, направени от изпълнителя на договора; 10.2. е крайна за времето на изпълнение на договора и не подлежи на промяна; 10.3. следва да включва всички преки и непреки разходи за изпълнение на Услугите, както и дължимите данъци и такси. 11.Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, която да обезпечи изпълнението му, със срок на валидност – срока на действие на договора, плюс 30 (тридесет) дни. 12. Офертите ще бъдат отворени в 10:00 ч. на 06.01.2020 г. в Кабинет №245 Отдел „Обществени поръчки и договори“, на втория етаж на високото тяло на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД на адрес: гр. Варна, бул. Христо Смирненски №1.

Дата на изпращане на настоящата информация

27/12/2019  (дд/мм/гггг)