Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на проект „Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г."
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30000000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Срок за получаване на офертите
01/11/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Поръчката се изпълнява в рамките на Проект „Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ по Договор за БФП № BG16RFOP001-5.002-0011-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Друга информация
Подаване на оферти: гр.Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, гише № 5, деловодство.
Отварянето на офертите е на 04.11.2019г. в Административната сграда на Община Казанлък - адрес гр.Казанлък, бул. „Розова долина“ № 6, партер, стая № 8 от 15:30 часа.
Общата прогнозна стойност на поръчката е 1 280,00 лв. без ДДС, като офертите не могат да надвишават тази прогнозна стойност.
Дата на изпращане на настоящата информация