Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка и гаранционна поддръжка на настолни компютри, компютърна техника, преносими компютри, монитори и периферни устройства” Вид на поръчката: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА НА ОСНОВАНИЕ ЧЛ. 186 ОТ ЗОП ВЪВ ВРЪЗКА С ЧЛ. 20, АЛ. 3, Т. 2 ОТ ЗОП ЧРЕЗ СЪБИРАНЕ НА ОФЕРТИ С ОБЯВА. Срок за възлагане на обществената поръчка: Възложителят определя максимален срок за възлагане – 20/двадесет/ дни, считано от датата на сключването на договора. Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка и гаранционна поддръжка на настолни компютри, компютърна техника, преносими компютри, монитори и периферни устройства”, съгласно видовете и характеристиките, подробно описани в техническата спецификация на възложителя. Поръчката не е разделена на обособени позиции. Участието е комплексно, като участниците следва да покриват всички номенклатурни единици. Участници, които не покриват всички номенклатурни единици се отстраняват от участие. Участникът подава само една оферта, съгласно условията, посочени в документацията за участие, като не се допуска представяне на варианти. Оборудването, предмет на поръчката, ще се доставят съгласно посочените в Техническата спецификация количества. Съгласно ЗОП обществените поръчки се възлагат въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта по настоящата процедура се определя въз основа на критерия за възлагане по чл.70 от ЗОП – икономически най-изгодна оферта, във вр. с ал.2, т.1 – най-ниска цена – най-ниска обща цена без ДДС за вскички артикули. Изисквания за изпълнение на поръчката: Офертата за участие следва да бъде изготвена на български език и да е подписана от законния представител на лицето, което я подава или от изрично упълномощено от него лице. Участниците трябва да се придържат към вида и формата на изискуемите документи, посочени от Възложителя. Документите на чужд език се представят в оригинален превод на български език. Задължително евсички участници в процедурата трябва да оферират всички артикули от поръчка. Неоферирането на някои от артикулите е основание за отстраняване на участника от процедурата. Участникът подава само една оферта, като не се допуска представяне на варианти.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30000000, 30237000, 30232000, 30231310, 48900000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Периферни устройства
Плоски дисплеи
Други софтуерни пакети и операционни системи
Срок за получаване на офертите
06/11/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Начин на плащане: Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено в срок до 60 /шестдесет/ дни след доставка и представяне на фактура и приемо-предавателен протокол . Крайната цена включва всички разходи до краен получател” МБАЛ -Самоков”ЕООД. Офертите се представят до 17:00 часа на 06.11.2019г. заведени при техническия секретар на „МБАЛ-Самоков”ЕООД, гр.Самоков п.к.2000, ул.”Македония”№49.Да бъдат посочени адрес за кореспонденция,телефон,факс и по възможност електронна поща; Да бъде представена в запечатана непрозрачна опаковка с надпис: „Доставка и гаранционна поддръжка на настолни компютри, компютърна техника, преносими компютри, монитори и периферни устройства”. Дата,час и място на отваряне на офертите на 07.11.2019г. от 10:00 часа в ,,МБАЛ-Самоков”ЕООД,гр.Самоков,ул.,,Македония” №49,ет.3 – Рапортна зала. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Срокът на валидност на офертите е 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти.
Дата на изпращане на настоящата информация