Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

22613

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

23.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 129007218

BG411, Медицински институт на МВР, бул. Ген. М. Скобелев №79, За: Милена Илиева - н-к сектор Правно-нормативно обслужване, Виетнам 1606, София, Тел.: 02 9821548, E-mail: medinst.23@mvr.bg, Факс: 02 9821329

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg/mi.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider68/bfdc8a35-ad84-4ef4-809f-e183d67fb624/higienni.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69993.95 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката обхваща периодични доставки по заявки на възложителя на хигиенни санитарни материали, почистващи препарати, помощни хигиенни материали и полиетиленови изделия – чували за нуждите на МИ – МВР, разпределени в номенклатури, описани в Техническа спецификация – Приложение №1 към обявата за обществената поръчка.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39830000

Описание:

Почистващи продукти


Срок за получаване на офертите

04/11/2019 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Договорът се сключва за срок от 12 месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. Опции: Крайният срок на договора по изключение може да бъде продължен до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца. 1. Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и на предварително обявените условия на възложителя. 2. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП. 3. Не се допуска пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на свързаните с тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 4. Възлагането на работи на подизпълнител е допустимо, като подизпълнителите трябва да отговарят на изискванията на възложителя, съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от участие в обществената поръчка. 5. При участник – обединение, което не е юридическо лице, се представя копие от документ, от който да е видно партньора, който представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка и уговорена солидарна отговорност на членовете на обединението, както и информацията по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП. 6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Обществената поръчка е с изискване за комплексно изпълнение, като участниците са длъжни да подадат оферта за всички номенклатури, включени в техническата спецификация.

Дата на изпращане на настоящата информация

23/10/2019  (дд/мм/гггг)