Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ИП-1666

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

23.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 103002253

BG331, Водоснабдяване и канализация - Варна ООД, ул. Прилеп № 33, За: по технически въпроси-инж. Виолин Лазаров-р-л Водомерно стопанство; въпроси по документацията-Елка Николова-специалист Обществени поръчки, България 9010, Варна, Тел.: 052 974285; 052 974270, E-mail: opvik@vikvarna.com, Факс: 052 500991

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://vikvarna.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69990 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Изграждане, внедряване и поддръжка на система за комплексен мониторинг на потреблението на вода на сградни водопроводни отклонения на големи консуматори

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48700000

Описание:

Софтуерни пакети за обслужващи цели


Срок за получаване на офертите

04/11/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата на участника трябва да съдържа задължително следните документи (информация), поставени в папка: 1. Представяне на участника (Образец № 1), в което се включват следните Данни за участника: - когато той е юридическо лице или едноличен търговец: a. Наименование на участника, ЕИК; b. Адрес на управление; c. Адрес за кореспонденция; d. Представляващ участника (трите имена, длъжност) e. телефон, факс, електронен адрес f. банкова сметка, по която да бъдат превеждани суми ако бъде избран за изпълнител. - Когато участникът е физическо лице представя: пълни данни по лична карта, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес, банкова сметка; - Когато участникът е обединение – данни за участниците в обединението; 2. Документи по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП (когато е приложимо). Участник-обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие на документ за създаване на обединението и други документи, от които да е видно: правата и задълженията на участниците в него; представляващия обединението партньор; разпределение на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки негов член, уговорена солидарна отговорност между членовете на обединението за изпълнението на договора. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП и по чл. 101, ал. 11 от ЗОП – Образец № 2; 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-6 от ЗОП – Образец № 3; 5. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици – Образец № 4; 6. Декларация относно използване капацитета на трети лица и предвидени подизпълнители – Образец № 5 и доказателствата към нея; 7. Декларация за съответствие с поставените критерии за подбор – Образец № 6; 8. Техническо предложение (Образец № 7). 9. Ценово предложение (Образец № 8) Участниците предлагат цена за месечна абонаментна такса за изграждане, внедряване и поддръжка на система за комплексен мониторинг на потреблението на вода в лева без ДДС. Предложените цени следва да включват всички разходи по изпълнение на поръчката в лева, записани като числа с не повече от два знака след десетичната запетая, без начислен ДДС. ВАЖНО: Участниците носят пълната отговорност за правилното и пълно попълване на образците на техническо и ценово предложение, като в случай на констатирани липсващи или непълни предложения – технически или ценови, това ще бъде основание за отстраняването им. Участниците ще бъдат отстранявани и в случай, че изменят или допълнят образците на техническо и ценово предложение. Документите описани по-горе се комплектоват в папка. Папката се поставя в непрозрачна опаковка, на която трябва да бъде изписана следната информация: ОФЕРТА във връзка с обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал.3 от ЗОП за избор на изпълнител с предмет: „Изграждане, внедряване и поддръжка на система за комплексен мониторинг на потреблението на вода на сградни водопроводни отклонения на големи консуматори” наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес Така изготвената оферта се представя от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата, с препоръчано писмо с обратна разписка, на адрес: гр. Варна, ул.”Прилеп” №33, “Водоснабдяване и канализация – Варна” ООД, Централно управление, Деловодство. Разяснения по условията на обявата: Заинтересованите лица могат да поискат разяснения по условията на обявата до три дни преди изтичането на срока за получаване на оферти. Възложителят е длъжен най-късно на следващия работен ден да публикува в профила на купувача писмени разяснения по условията на обществената поръчка. Отваряне на офертите: 05.11.2019г. от 14:00 часа в заседателна зала № 2 на Централно управление на “ВиК-Варна"ООД

Дата на изпращане на настоящата информация

23/10/2019  (дд/мм/гггг)