Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали и принадлежности по обособени позиции”, както следва:
Обособена позиция № 1 (ОП1): „Доставка на изделия от хартия за Община град Добрич“
Обособена позиция № 2 (ОП2): „Доставка на изделия от хартия по Проект „Подкрепа в дома“, договор №BG05M9OP001-2.040-0030 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
Обособена позиция № 3 (ОП3): „Доставка на принадлежности за офиса за Община град Добрич“
Обособена позиция № 4 (ОП4): „Доставка на принадлежности за офиса по Проект „Подкрепа в дома“, договор №BG05M9OP001-2.040-0030 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30197630, 39263000, 30199000, 22851000
Описание:
Хартия за печатане
Офис принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Класьори
Срок за получаване на офертите
01/10/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Финасирането по обособена позиция 2 и обособена позиция 4 е по Проект „Подкрепа в дома“, договор №BG05M9OP001-2.040-0030 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
Друга информация
Отварянето на офертите е публично и ще се състои на 02.10.2019 г. в Заседателна зала на Община градз Добрич, ет. 2, находsща се на адрес: гр.Добрич, ул. България № 12. На отварянето могат да присъстват представители на участниците. Възложителят удължава срока за подаване на офертите най-малко с три дни , когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти за всяка обособена позиция. След изтичането на този срок Възложителят разглежда и оценява получените оферти, независимо от техния брой. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до настоящите указания, обявата, техническата спецификация, образците и проекта на договор на официалната интернет страница на Община град Добрич: www.dobrich.bg, раздел “Профил на купувача”, електронната преписка на поръчката.
Дата на изпращане на настоящата информация