Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Закупуване на сметосъбиращ автомобил и съдове за смет/контейнери“
Обособена позиция №2 : „Доставка на съдове за смет/контейнери“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
34928480
Описание:
Контейнери и кофи за отпадъци и смет
Срок за получаване на офертите
18/09/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Място и дата на отваряне на офертите: Постъпилите оферти ще се отварят публично в сградата на общината - гр.Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, етаж 2, стая №5, от комисия назначена от Възложителя на 19.09.2019г. от 15:30часа.
Съдържание на офертата:
Офертата се представя в запечатана, непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка.Върху опаковката участникът посочва – адрес за кореспонденция, телефон по възможност факс и електронен адрес.
Върху плика в долният десен ъгъл се изписва :
ДО
ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ
Гр.Павел баня, ул. „Освобождение“ №15
ОФЕРТА ЗА ПОЗИЦИИ №, №………..
За участие в процедура по чл.187, от ЗОП - „Събиране на оферти с обява“ за „„Закупуване на сметосъбиращ автомобил и съдове за смет/контейнери“ Обособена позиция №2 : „Доставка на съдове за смет/контейнери“
"
Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Приложения:
1) Представяне на участника – Административни сведения – Приложение №1;
2) Предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №2;
3) Ценово предложение – Приложения №3;
4) Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор – Приложение №4;
5) Декларация, че при подготовка на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Приложение №5;
6) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки – Приложение №6;
7) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 и 6 от Закона за обществените поръчки – Приложение №7;
8) Декларация за участие или неучастие на подизпълнители – Приложение №8;
9) Декларация за съгласие или несъгласие като подизпълнител – Приложение №9;
10) Декларация – списък на договорите за доставка , която е идентична или сходна по предмет и обем с предмета на поръчката, която съдържа стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнената - Приложение №10 към документацията за участие, придружен с удостоверения за добро изпълнение;
11. Копия на сертификати;
12. Попълнен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – Част ІІІ, т. А и т. Б, Част ІV, т. В1б и т.Г
Дата на изпращане на настоящата информация