Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
"Извършване на предпроектни проучвания за състоянието на обект: "Основен ремонт на сграда, находяща се в гр.Плевен, ул."Александър Стамболийски" № 3 за нуждите на Военно-следствен участък - Плевен на Военно-окръжна прокуратура - София"
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
71000000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Срок за получаване на офертите
23/08/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1. За реализиране на инвестиционните намерения, относно изпълнение на основен ремонт на сградата, е необходимо извършването на предпроектни проучвания на обекта, включващи: архитектурно и геодезическо заснемане с приложена архивна документация за сградата; обследване, включващо всички дейности в обхвата на Глава трета от Наредба № 5 от 28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите (в т.ч.конструктивно и енергийно обследване); изготвяне на инвестиционен проект - заснемане за възстановяване на липсващи строителни книжа, съгласно чл.145, ал.5 от ЗУТ; изготвяне на технически паспорт по чл.176б, ал.2 от ЗУТ, както и изработване на количествено-стойностна сметка по окрупнени показатели за коректно определяне на прогнозната стойност на предвиждания основен ремонт на имота, който е със статут на архитектурно-строителна, недвижима културна ценност, с предварителна категория "за сведение".
2. Място на извършване: гр.Плевен, ул."Александър Стамболийски" № 3.
3. Срок за изпълнение: не повече от 45 календарни дни, считано от датата на получаване от Изпълнителя на всички необходими за целите на поръчката налични при Възложителя документи, което се удостоверява с подписването на приемо-предавателен протокол между страните. Срокът приключва с представяне на всички документи, включени в заданието, което се удостоверява с подписването на приемо-предавателен протокол между страните.
В случай че Възложителят констатира недостатъцив представената документация, Изпълнителят е длъжен да ги отстрани в указания от Възложителя срок, но не повече от 7 работни дни.
4. Условия и начин на плащане: Плащането по настоящата обществена поръчка се осъществява по банков път, с платежно нареждане в български лева. плащането се осъществява по банкова сметка, посочена от изпълнителя, след изпълнение и приемане на услугата, в срок от 20 /двадесет/ работни дни, след представяне на следните документи:
-Окончателен приемо-предавателен протокол подписан от Възложителя и Изпълнителя "без забележки", удостоверяващ приемането на работата на изпълнителя.
-Надлежно оформена оригинална фактура.
Финансирането на поръчката е с бюджетни средства.
5. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъдепредставена в една от формите посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП.
6. Възложителят не предвижда възможност за представяне на варианти в офертите.
7. Възложителят изисква солидарна отговорност от участниците в обединението - ако е приложимо.
8. Възложителят изисква солидарна отговорност от участника определен за изпълнител и третите лица, чиито ресурс е заявил, че ще ползва - ако е приложимо.
Дата на изпращане на настоящата информация