Версия за печат

BG-Плевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

31.05.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 114532352

BG314, Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски ЕАД, бул. Георги Кочев №8А, За: Анна Ковачева, България 5800, Плевен, Тел.: 064 886279, E-mail: aannaa_@abv.bg, Факс: 064 804212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.umbalpleven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://umbalpleven.com/obyava-za-sabirane-na-oferti-po-reda-na-glava-26-ot-zop-s-predmet-5/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на нова компютърна техника за нуждите на „УМБАЛ – Д-р Георги Странски” ЕАД – гр. Плевен”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване


Срок за получаване на офертите

11/06/2019 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Участниците, следва да гарантират време за посещение на място на сервизен специалист, при възникнала неизправност на апаратурата, до 6 (шест) часа и отстраняване неизправността в рамките на 24 (двадесет и четири) часа, считано от момента на уведомяване на Изпълнителя. Ако е необходим по – дълъг срок за отстраняване на повреда, той трябва да се определи с двустранен протокол, в който се посочват обективните причини за това. Изпълнителят е длъжен при невъзможност за отстраняване на възникнала повреда, да достави оборотна техника от същия вид до отстраняване на повредата. 2. Срок за изпълнение на поръчката –24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора. 3. Срок на доставка - Доставките на компютърна техника се извършват след получаване на писмена заявка в срок до 3 дни, считано от получаване на заявката (по факс или e-mail) и само в количеста, посочени в съответната заявка. Всички разходи за доставка, свързани с изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, са за сметка на Изпълнителя. 4. Срок на валидност на офертите: минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В случай, че не е посочен срок на валидност на офертата, Възложителят ще счита офертата за валидна за срок от 90 дни. 5.Условия на плащане. Плащането се извършва с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, отложено, в срок не повече от 60 (шестдесет) календарни дни (условието е съобразено с разпоредбите на чл. 3, ал. 5 от ЗЛЗ и чл. 303а, ал. 2 от ТЗ), след извършена доставка и след представяне на следните документи: - Доставна фактура – оригинал 1 /един/ бройи 2 /два/ броя заверени копия; - Приемно-предавателен протокол; - Писмена заявка от Възложителя. 6. Сключване на договор: 6.1. Договор се сключва с класираният на първо място участник, съгласно утвърдения от Директора на УМБАЛ – Плевен протокол, съгласно разпоредбите на чл.192, ал.4 и чл. 194, ал. 1 от ЗОП. 6.2.Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие, че при подписване на договора изпълнителят представи копие от следните документи: 1/. Свидетелство за съдимост; 2/.Удостоверение от органите по приходите за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП; 3/. Удостоверение от общината по седалището на кандидата или участника за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП; 4/. Удостоверение издадено от Агенцията по вписванията за обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т.4 от ЗОП – не е налице виновно не изпълнение на договор за обществена поръчка или договор за концесия за строителство или услуга, довело до предсрочното му прекратяване изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засягха по – малко от 50 на сто от стойността или обема на договора. 5/. представи документ за платена гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС. 6.3. В случай, че определен за изпълнител участник откаже да сключи договор или не се яви за сключването му в определения от Възложителя срок, без да посочи обективни причини, Възложителят сключва договор с класирания на второ място участник в процедурата. 6.4. В случаите на чл. 191 от ЗОП Възложителят може да изпрати покана до определено лице/лица без да публикува обява.

Дата на изпращане на настоящата информация

31/05/2019  (дд/мм/гггг)