Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Доставка на хранителни продукти и напитки с финансов ресурс за срока на договора до 2500 лв. без ДДС/две хиляди и петстотин лева/, съгласно приложената техническа спецификация към документацията.
Всяка отделна доставка се извършва единствено и само след предварителна заявка на Възложителя, съгласно посочените условия и до определения максимален финансов ресурс, определен от Възложителя.Срок на договора при изпълнение на поръчката е 12 месеца, считано от датата на сключването му
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15000000, 15131100, 15540000, 15811000, 15831000, 15842000, 15860000, 15981000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Колбаси и подобни продукти от месо
Сирене
Хлебни изделия
Захар
Шоколадови и захарни изделия
Кафе, чай и свързани с тях продукти
Минерална вода
Срок за получаване на офертите
11/06/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестванни физически или юридически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от чл. 54, ал. 1, т.1 - т.5 вкл. и т.7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП и обявените изисквания от възложителя в обявата за ОП и приложенията към нея.
Участниците трябва да притежават удостоверение за регистрация по реда на чл. 12 от Закона за храните за складовото и /или хладилно помещение, обхващащо всички групи храни по настоящата обществена поръчка издадено от компетентните органи за това.
Технически и професионални способности по чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП.
Да разполага със съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката: търговски обект на територията на с. Лесидрен. В случай, че Изпълнителят не разполага с търговски обект на територията на с. Лесидрен, доставките следва да се извършват с налични собствени/наети или предоставени за ползване специализирани автомобили за превоз на хренителни продукти до Административната сграда на ТП ДГС Лесидрен, при спазване на температурните условия оказани на етикета на производителя.
Дата на изпращане на настоящата информация