Версия за печат

BG-гр. София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

РД10-0005

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.05.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица 2, За: Гюлтен Дряна, България 1051, гр. София, Тел.: 02 9118608, E-mail: gdryana@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2436&_pprocou_WAR_asp_delta=10.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на хигиенни материали и помощни средства за почистване на ЦУ и териториалните структури на Агенция за социално подпомагане" за срок от 12 месеца.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39224300, 39800000, 33700000, 19640000, 33761000

Описание:

Метли и четки и други изделия за почистване на домакинството
Почистващи и полиращи продукти
Продукти за лични грижи
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Тоалетна хартия


Срок за получаване на офертите

10/06/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца или до достигане на максималната финансова рамка от 69000.00 лв. без ДДС. При достигане на максималната финансова рамка, договорът се прекратява предсрочно, едностранно, без предизвестие. Възложителят/съответният териториален представител заплаща цената по банков път в срок до 20 календарни дни от приемане на доставката срещу представени: оригинална фактура, сертификат за произход и производство при всяка доставка, информационен лист за безопасност, декларация за срок на годност, приемо-предавателен протокол, инструкция за работа на български език и протокол за извършен входящ контрол без забележки. Доставката на хигиенните материали и помощните средства за почистване ще бъде: еднократна за РДСП и периодична за ЦУ на АСП, въз основа на централизирано подадени писмени заявки от Възложителя, в рамките на максималната финансова рамка на поръчката. Съдържанието на офертите се представя в запечатана непрозрачна опаковка в деловодството на АСП, ул. "Триадица" № 2, партер, стая № 4, гр. София. Върху плика се отбелязва изрично: предметът на обществената поръчка; наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес. Офертите не подлежат на отваряне в деловодството. Постъпилите оферти ще бъдат отворени при условията на чл. 54, ал. 2 ППЗОП на 11.06.2019 г. от 11:00 часа в административната сграда на АСП, гр. София, ул. "Триадица" №2.

Дата на изпращане на настоящата информация

30/05/2019  (дд/мм/гггг)