Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали, мастилници за печатащи устройства, оригинални и зареждане с тонер касети за нуждите на Община Перник и проекти: № BG05SFOP001-4.004-0018 „Функциониране на Областен информационен център – Перник, през периода 2019 - 2021“ и № BG05M90P001-2.004-0040-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Перник“, по четири обособени позиции:
Обособена позиция №1. Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Перник и проекти: № BG05SFOP001-4.004-0018 „Функциониране на Областен информационен център – Перник, през периода 2019 - 2021“ и № BG05M90P001-2.004-0040-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Перник“
Обособена позиция №2. Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Перник и проекти: № BG05SFOP001-4.004-0018 „Функциониране на Областен информационен център – Перник, през периода 2019 - 2021“ и № BG05M90P001-2.004-0040-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Перник“, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хора с увреждания
Обоособена позиция №3. Доставка на оригинални касети, зареждане и рециклиране на тонер касети за нуждите на Община Перник и проекти: № BG05SFOP001-4.004-0018 „Функциониране на Областен информационен център – Перник, през периода 2019 - 2021“ и № BG05M90P001-2.004-0040-C01 „Услуги за ранно детско развитие в община Перник“
Обоособена позиция № 4. Доставка на мастилници за печатащи устройства, във връзка с организиране и провеждане на Избори 2019 г.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30190000, 22600000
Описание:
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Мастило
Срок за получаване на офертите
01/04/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Доставените видове и количества канцеларски материали и офис консумативи, предмет на обществената поръчка да отговарят по характеристики и функционални изисквания и гаранционни срокове на приложимите в Република България стандарти за качество.
Доставените канцеларски материали и консумативи, за които е установено от Възложителя, че са некачествени и не съответстват на действащите стандарти, няма да бъдат заплащани до замяната им с качествени такива от Изпълнителя за негова сметка, в срок до 24 часа от направената рекламация.
Канцеларските материали и консумативи трябва да са нови, оригинални и нерециклирани. Да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация. Опаковките на доставените стоки следва да са нови и да съдържат информация за датата на производство и срок на годност
Дата на изпращане на настоящата информация