Версия за печат

BG-Тетевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

26.02.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 110502867

BG315, МБАЛ - Тетевен - Д- р Ангел Пешев ЕООД, ул. Димитър Благоев 62, За: Петя Динова, България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 53171, E-mail: mbal_teteven@abv.bg, Факс: 0678 52241

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mbalteteven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mbalteteven.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

28750 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на „МБАЛ – Тетевен – Д-р А.Пешев” ЕООД за срок от една календарна година

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15800000, 15811100, 15551300, 15100000, 15220000, 03221000, 15890000

Описание:

Различни хранителни продукти
Хляб
Кисело мляко
Месо и месни продукти
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Зеленчуци
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти


Срок за получаване на офертите

22/03/2019 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

ИЗИСКВАНЕ КЪМ ОФЕРТИТЕ За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства изцяло и напълно на условията, съдържащи се в обявата и настоящите указания за участие. 1. Офертата следва да съдържа следните документи, подредени по реда, по който са описани по - долу, а именно: 1.1. Заявление за участие – съгласно образец, Приложение № 1. 1.2. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; пълни доказателства за правоспособност и представителна власт, когато участникът е чуждестранно лице (съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, които се представят в легализиран превод или с печат апостил, съгласно Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове - обн. ДВ бр.45/11.05.2001 година). 1.3. Нотариално заверено пълномощно за лицето, което е подписало офертата, когато е лице, различно от представляващия участника по регистрация. 1.4. При участници – обединения, които не са юридически лица - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. В случай, че обединението все още не е регистрирано в регистър БУЛСТАТ към Агенция по вписванията, задължително се прилага и нотариално заверено копие от договора за създаване на обединението. 1.5. Заверено от участника копие на Удостоверение по чл.12 от Закона за храните. 1.6. Опис на притежаваните или наети транспортни средства за извършване на доставката (не се представят регистрационни талони), заедно с удостоверения за регистрация, издадени от БАБХ. 1.7. Списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка или услуга, съгласно чл. 64, ал. 1, т.2 от ЗОП – образец, Приложение № 6. Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 1.8. Техническо предложение - съгласно образец, Приложение № 3. 1.9. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП – съгласно образец, Приложение № 4. 1.10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.55, ал.1 от ЗОП - съгласно образец, Приложение № 5. 1.11. Декларация за ползване на подизпълнители, ако ще се ползват такива - съгласно образец, Приложение № 7. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи горепосочените документи. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по-горе се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1.12. Декларация за приемане на условията на проекта на договор - съгласно образец, Приложение № 8. 1.13. Ценово предложение – съгласно образец, Приложение № 9. Участниците в процедурата трябва да представят и поставят в запечатан непрозрачен плик ценовото предложение, (предлагани ценови параметри), представено на хартиен и магнитен носител по образец - Приложение № 9. Забележка: Участниците представят толкова пликове с ценови предложения за колкото обособени позиции участват. Пликът/пликовете се надписва "Ценово предложение за Обособена позиция №......., номенклатурни единици №..." и не може да съдържа никакви други документи. 1.14. Подписан и подпечатан проект на договор - съгласно образец, Приложение № 10. 2. Всички представяни документи се описват в списък, който се слага най - отпред на офертата.

Дата на изпращане на настоящата информация

18/03/2019  (дд/мм/гггг)