Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:
- Обособена позиция №1:„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“;
Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“ ;
Обособена позиция №3: „Доставка на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30197000, 30125100, 30232000
Описание:
Дребно офис оборудване
Касети с тонер
Периферни устройства
Срок за получаване на офертите
11/03/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
частични средства по проект :
- “ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗАЕТОСТ В ОБЩИНСКО СОЦИАЛНО ПРЕДПРИЯТИЕ - ОБЩИНА САМУИЛ”
- „ДЕТСТВО БЕЗ ГРАНИЦИ”
-„СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКА ИНТЕГРАЦИЯ НА УЯЗВИМИ ГРУПИ. ИНТЕГРИРАНИ МЕРКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ДОСТЪПА ДО ОБРАЗОВАНИЕ“ – КОМПОНЕНТ 1
Друга информация
Удължения срок се отняся за обособена позиция №1 и №2, като отвварянето на офертите ще се извърши на 12.03.2019г. от 11:00 часа в сградата на община Самуил . Лица които могат да присъства са съгласно чл.97, ал.3 от ППЗОП.
Дата на изпращане на настоящата информация