Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет за възлагане на настоящата обществена поръчка е доставка на канцеларски материали, по предварителни писмени заявки, за нуждите на община Смядово за календарните 2019г. и 2020г., включително и доставки на канцеларски материали, необходими за изпълнението на проекти, финансирани с Европейски средства, по две обособени позиции, описани подробно в технически спецификации.
Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Смядово за календарните 2019г. и 2020г.“.
Обособена позиция №2 ,,Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Смядово за календарните 2019г. и 2020г., включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30197640, 22850000, 30192000
Описание:
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Класьори и аксесоари за тях
Принадлежности за офиса
Срок за получаване на офертите
06/03/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Поръчката частично се финансира от проект № BG05M9ОP001-2.018-0032 „Община Смядово с грижа за всички“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
Друга информация
Офертите ще бъдат отворени на 07.03.2019 г. в 11:00 ч. в административната сграда на Община Смядово, находяща се в гр. Смядово, пл."Княз Борис I" № 2.
Документацията и образците в настоящата процедура са налични в интернет страницата на Община Смядово, раздел профил на купувача.
На основание чл.12, ал. 3 от ЗОП и чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, обособена позиция № 2 се запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради обстоятелството, че стоките са включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
Дата на изпращане на настоящата информация