Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:
- Обособена позиция №1:„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“;
Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“ ;
Обособена позиция №3: „Доставка на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30197000, 30125100, 30232000
Описание:
Дребно офис оборудване
Касети с тонер
Периферни устройства
Срок за получаване на офертите
06/03/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
частични средства по проект :
- “ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗАЕТОСТ В ОБЩИНСКО СОЦИАЛНО ПРЕДПРИЯТИЕ - ОБЩИНА САМУИЛ”
- „ДЕТСТВО БЕЗ ГРАНИЦИ”
-„СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКА ИНТЕГРАЦИЯ НА УЯЗВИМИ ГРУПИ. ИНТЕГРИРАНИ МЕРКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ДОСТЪПА ДО ОБРАЗОВАНИЕ“ – КОМПОНЕНТ 1
Друга информация
Отвварянето на офертите ще се извърши на 07.03.2019г. от 10:30 часа в сградата на община Самуил . лица които могат да присъства са съгласно чл.97, ал.3 от ППЗОП.
Дата на изпращане на настоящата информация