Версия за печат

BG-с. Искрец

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

27-01.06

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

14.01.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000770111

BG412, СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ПО ПНЕВМОФТИЗИАТРИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЗА ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ ”ЦАР ФЕРДИНАНДІ”ЕООД, с. Искрец, обл. Софийска, кв. Санаториума, За: Людмила Тодорова, България 2290, с. Искрец, Тел.: 07163-2571, E-mail: tzarferdinand@abv.bg, Факс: 07163-2572

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www. sanatorium - iskrec.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.sanatorium - iskrec.com.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

ДОСТАВКА НА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБПФЗДПЛР”ЦАР ФЕРДИНАНД І”ЕООД С. ИСКРЕЦ ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА. Видовете хранителни продукти, техните количества и обем се съдържат в нарочна спецификация.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти


Срок за получаване на офертите

17/01/2019 , 15:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1.Видовете храни и хранителни продукти ,техните количества и обем се съдържат в посочената в настоящата заповед спецификация. 2.Доставката се извършва на място франко складовете на възложителя. 3.Възложителят заявява вида и количеството на необходимите му стоки ,описани в спецификация ,в зависимост от нуждите си . 4.Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на възложителя отложено. 5.При получаването на стоката възложителят преглежда състоянието и качеството й и прави рекламация при нужда. При констатиране на повреди, дефекти и нарушения в стандартите, доставчикът е длъжен да замени съответната стока незабавно. 6. Стоката се доставя придружена със съответните качествени и други сертификати, да бъде в добър търговски вид и качество, да отговаря на БДС, да е подходящо опакована и маркирана в съответствие с изискванията за транспорт и съхранение. 7.Всяка пратка се придружава със съответен опаковъчен лист и фактура. 8.Стоката се доставя в срок до 5 / пет / календарни дни, считано от заявката. 9.Кандидатът следва да има и представи доказателства за техническа възможност за изпълнението на поръчката и професионален опит, а именно : •Удостоверение за регистрация от БАБХ за търговия на едро с храни, което /които/ да обхваща/т всички групи храни , които са посочени в техническата спецификация • Доказателство за наличие на най-малко една собствена или наета база, регистрирана като обект за производство, съхранение и/или търговия с храни съгласно Закона за храните. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем за помещението, в което ще се съхраняват хранителните продукти и необходимите документи за регистрация на хранителен обект по чл.12 от Закона за храните за тази база. • Доказателства за притежание на един брой хладилен автомобил за превоз на хранителни продукти и един брой автомобил за превоз на хранителни продукти от неживотински произход, регистрирано/и в РЗИ или БАБХ. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем на МПС, чрез което ще се извършва доставката на хранителни продукти и удостоверение за регистрация от РЗИ по реда на чл.3, ал.3 от Наредба №9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции или от БАБХ по реда на чл.246, ал.4 от Закона за ветеринаромедицинката дейност и чл.6 от Регламент (ЕО) №852/2004г. •Да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните / чл.18 от Закона за храните/. •Да има изградена система за управление за безопастност на храните, сертифицирана по ISO22000:2005 и да разполага с внедрена система за управление на качеството по ISO9001:2008 •Да разполага с персонал за изпълнение на договора.

Дата на изпращане на настоящата информация

14/01/2019  (дд/мм/гггг)