Версия за печат

BG-Костинброд

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

2018-11

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

07.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000776363

BG412, общинна Костинброд, ул. Охрид №1, За: Снежа Трендафилова - директор на дирекция Обществени поръчки и Оперативни програми и проекти и главен юрисконсулт и Теодор Атанасов - юрисконсулт, България 2230, Костинброд, Тел.: 00359 72168712, E-mail: kostinbrod.bg@gmail.com, Факс: 00359 72168777

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.kostinbrod.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://kostinbrod.bg/archives/19022.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

13031.3 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предоставяне на консултантски услуги за подготовка, управление и отчитане на проект „Реконструция и преустройство на сграда в ПИ 68978.900.6779 по КК и КР на гр. Костинброд“ по процедура за подбор на проекти по мярка 7.2 “Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” от Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ „Костинброд - Своге” с две дейности: Дейност 1: Консултантски услуги за подготовка проектно предложение „Реконструция и преустройство на сграда в ПИ 68978.900.6779 по КК и КР на гр. Костинброд“, необходимо на община Костинброд за кандидатстване по процедура за подбор на проекти по мярка 7.2 “Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” от Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ „Костинброд - Своге“ – 6515.65 лева (шест хиляди, петстотин и петнадесет лева и шестдесет и пет стотинки) без ДДС. Дейност 2: Консултантски услуги за управление и отчитане на проект „Реконструция и преустройство на сграда в ПИ 68978.900.6779 по КК и КР на гр. Костинброд“, финансиран по процедура за подбор на проекти по мярка 7.2 “Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” от Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ „Костинброд - Своге” - 6515.65 лева (шест хиляди, петстотин и петнадесет лева и шестдесет и пет стотинки) без ДДС.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


Срок за получаване на офертите

12/11/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
с проектното предложение ще се кандидатства за финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони за, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и в обхвата на Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ „Костинброд - Своге”

Друга информация

Основната цел е да бъде оказана експертна консултантска помощ на община Костинброд в процеса кандидатстване за финансиране и изпълнение на проект „Реконструция и преустройство на сграда в ПИ 68978.900.6779 по КК и КР на гр. Костинброд“ по процедура за подбор на проекти по мярка 7.2 “Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” от Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ „Костинброд - Своге”“. Целта ще бъде изпълнена чрез анализиране на нуждите от инвестиции в техническа и социална инфраструктура, отчитане на съответствието им с общинския план за развитие на общината, проучване на възможностите за финансиране по 7.2 “Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” от Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ „Костинброд - Своге”. Изискванията по техническата спецификация се считат за задължителни минимални изисквания към офертите. Неспазването им води до отстраняване на участника от процедурата. За всеки конкретно посочен в настоящата техническа спецификация стандарт, спецификация, техническо одобрение или друга техническа референция, Възложителят приема и еквивалентни такива. Изпълнението на възлаганите услуги и възнаграждението за тях се извършва при хипотезата на чл.114 от ЗОП, при осигурено финансирането за тях. Дата и час на отваряне на офертите: Дата: 08.11.2018г. Час: 13.00. Място на отваряне на офертите: в сградата на община Костинброд, гр. Костинброд, п.к.2230, ул. „Охрид“ № 1. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представители на участниците, съгласно чл.97, ал.3 от ППЗОП.Документацията, образци за попълване и всяка друга информация за обществената поръчка е публикувана на интернет страницата на Община Костинброд на интернет адрес: http://kostinbrod.bg/, раздел „Профил на купувача“, Раздел „Способи по чл.20, ал.3 от ЗОП”, в преписката на Обява 2018-11, с хипервръзка на преписката: http://kostinbrod.bg/archives/19022. Отваряне на офертите: 13.11.2018 г. в 13:00 часа в общинска администрация - община костинброд в гр. костинброд, ул. Охрид №1, ет.2. Отварянето е публично и на него могат да присъстват представители на кандидатите или техни представители и представители на средствата за осведомяване.

Дата на изпращане на настоящата информация

07/11/2018  (дд/мм/гггг)