Версия за печат

BG-Сърница

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

СР-2392

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

20.09.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 176806228

BG423, Община Сърница, ул.Свобода №20, За: Айтен Туджар, България 4633, Сърница, Тел.: 0896 785034, E-mail: info@sarnitsa.bg, Факс: 0354 72266

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sarnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.sarnitsa.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

16739 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Консултантски услуги за управление на проект "Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на улици в гр.Сърница“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност


Срок за получаване на офертите

27/09/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Финансирането на настоящата поръчка е в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ №13/07/2/0/00054 подписан между Община Сърница и ДФ „Земеделие” за изпълнение на проект "Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на улици в гр.Сърница“ , който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

Друга информация

Участниците следва да предоставят следните документи към офертата си. 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2.Административни сведения /Образец №2/ 3.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, при участници обединения:правата и задълженията на участниците в обединението;разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.; 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 6.Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП (Образец №5); 7.Декларация по чл. 66, ал.1, изречение второ от Закона за обществените поръчки от подизпълнител, ако е приложимо (Образец №6); 8.Декларация от член на обединение, ако е приложимо (Образец №7); 9.Списък за услугите които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени за последните 3 години от датата на подаване на офертата(Образец №8); 10. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (Образец №9); 11.Копие от сертификат за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2015/ EN ISO 9001:2008 или еквивалент; 12.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Образец№10); 13.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните деиствителни собственици(Образец №11); 14.Декларация за липса на свързаност /Образец №17/; 15.Декларация по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество /Образец №18/; 16.Декларация по ЗЗЛД /Образец №19/ - попълва се от всяко физическо лице, което предоставя лични данни в офертата; 17.Техническо предложение /Образец №12/; 18.Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №13 /; 19.Декларация за срока на валидност на офертата /Образец №14/; 20.Декларация, за спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд (образец №15); 21.Ценово предложение/ Образец № 16/. Информация относно поставените от възложителя критерии за подбор, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача на Община Сърница, посочен в настоящата информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/09/2018  (дд/мм/гггг)