Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201534
BG312, Районна здравноосигурителна каса - Монтана, бул.Трети Март №41, За: Татяна Първанова, България 3400, гр.Монтана, Тел.: 096 396110, E-mail: montana@nhif.bg, Факс: 096 396111
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/page/1221.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Монтана
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
44316000, 31680000, 34913000, 31500000, 44411000
Описание:
Железария
Електрически принадлежности и аксесоари
Различни видове резервни части
Осветителни уреди и електрически лампи
Санитарни изделия
Срок за получаване на офертите
31/08/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертите се получават по реда на т.1.10 от Раздел IV на техническите изисквания и указания за офериране в срока, посочен в обявата за събиране на оферти.
Получаването, отварянето, разглеждането и оценката на офертите се извършва по реда, определен в ППЗОП от назначена от възложителя комисия.
Отварянето и разглеждането на офертите се извършва при условията на чл.97, ал.3 от ППЗОП на датата, часа и мястото, посочени в обявата за събиране на оферти на обществена поръчка. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.
Получените оферти се отварят на публично състезание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Педи отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията заверено пълномощно от законния/те представител/и на участника.
Възложителят не разглежда техническите и ценови предложения на участниците, за които е установено, че не отговарят на изискванията за лично състояние.
Изпълнителят следва да доставя артикули, които напълно съответстват на Техническата спецификация на Възложителя.
При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им.
Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. След получаване на писмената заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен транспорт за собствена сметка, следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.
Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на адреса на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на подаване на заявката от Възложителя. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание.
Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати и/или декларации за съответствие, съобразно изискванията на българското законодателство и законодателството на ЕС.
Дата на изпращане на настоящата информация