Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на Детска градина „Дъга” в гр.Котел, Детска градина „Детелина” в с.Кипилово, Домашен социален патронаж (ДСП) в гр.Котел и Центъра за настаняване от семеен тип в гр.Котел (ЦНСТ) за срок от 1 година по следните обособени позиции:
Об.позиция № 1 - ”Периодични доставки на мляко и млечни продукти”
Об.позиция № 2 - “Периодични доставки на плодове и зеленчуци”
Об.позиция № 3 - “Периодични доставки на различни пакетирани хранителни продукти”
Об.позиция № 4 - “Периодични доставки на месо, месни продукти, риба и яйца”
Об.позиция № 5 - “Периодични доставки на консерви”
Подробна информация за видовете, разфасовките и количествата на всички хранителни продукти, включени в предмет на обособените позиции от поръчката, като и всички други условия и изисквания на Възложителя относно хранителните продукти и тяхната доставка са описани в Техническата спецификация и в образците на Ценовите предложения, част от документацията за обществената поръчка.
Доставките се изпълняват два пъти в седмицата /понеделник и сряда/ от 8:00 до 11:00ч.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15800000
Описание:
Различни хранителни продукти
Срок за получаване на офертите
06/07/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1) Документите, свързани с настоящата обществена поръчка са публикувани в електронната й преписка, създадена в раздел "Информация за обществени поръчки открити през 2018 година", подраздел "Обяви за събиране на оферти" от Профила на купувача с ел.адрес https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha и същите са предоставени за безплатно изтегляне.
2) Документацията съдържа - Обява по образец; Условия за участие и провеждане на избора на изпълнители, вкл. Техническа спецификация и Образци на документи от №1 до № 12, вкл.проект на договор.
3) Офертите се подават до указаните в настоящата информация - дата и час на следния адрес: гр.Котел, п.к. 8970, пл.Възраждане №1, Административна сграда на Община Котел, ет.1, ст.2 (адм. обслужване).
4) Новата дата, часът и мястото за отваряне на офертите са както следва: 09.07.2018 г. от 10:30 часа, в Заседателната зала на Община Котел от Административната сграда на Общината, ет.1.
5) Настоящата информация се публикува на основание чл.188, ал.2 от ЗОП в предвид на това, че в първоначално определения срок за получаване на оферти са получени по-малко от три оферти.
С публикуване на новата информация по образец на АОП се счита, че всички заинтересовани лица са уведомени за промените.
Дата на изпращане на настоящата информация