Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
РЕМОНТ НА ДГ «СИНЧЕЦ» В 2 ПОЗИЦИИ:
ПОЗИЦИЯ №1 - ПОКРИВАНЕ НА ПЛОСЪК ПОКРИВ С ЧЕТИРИСКАТЕН НА ЦДГ "СИНЧЕЦ" ГР.ПАВЕЛ БАНЯ ІІ ЕТАП, УПИ NO I -ОДЗ, КВ.82;
ПОЗИЦИЯ №2 - СМР В ДГ „СИНЧЕЦ“ – ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Срок за получаване на офертите
05/07/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Място и дата на отваряне на офертите: Постъпилите оферти ще се отварят публично в сградата на общината - гр.Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, етаж 2, стая №5, от комисия назначена от Възложителя на 06.07.2018г. от 13:30часа.
Офертата се представя в запечатана, непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка.Върху опаковката участникът посочва – адрес за кореспонденция, телефон по възможност факс и електронен адрес и за кои позиции кандидатства.
Върху плика в долният десен ъгъл се изписва :
ДО
ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ
Гр.Павел баня, ул. „Освобождение“ №15
ОФЕРТА ЗА ПОЗИЦИИ №, №………..
За участие в процедура по чл.187, от ЗОП - „Събиране на оферти с обява“ за РЕМОНТ НА ДГ «СИНЧЕЦ» В 2 ПОЗИЦИИ:
ПОЗИЦИЯ №1 - ПОКРИВАНЕ НА ПЛОСЪК ПОКРИВ С ЧЕТИРИСКАТЕН НА ЦДГ "СИНЧЕЦ" ГР.ПАВЕЛ БАНЯ ІІ ЕТАП, УПИ NO I -ОДЗ, КВ.82;
ПОЗИЦИЯ №2 - СМР В ДГ „СИНЧЕЦ“ – ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ“
Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Приложения:
1) Представяне на участника – Административни сведения – Приложение №1;
2) Предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №2;
3) Ценово предложение – Приложения №3;
4) Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор – Приложение №4;
5) Декларация, че при подготовка на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Приложение №5;
6) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки – Приложение №6;
7) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от Закона за обществените поръчки – Приложение №7;
8) Декларация за участие или неучастие на подизпълнители – Приложение №8;
9) Декларация за съгласие или несъгласие като подизпълнител – Приложение №9.
10. ЕЕДОП на ел. носител
Дата на изпращане на настоящата информация