Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

12.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02975-9011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02975-9011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/OP.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

47226.5 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката е доставката на Хуман серум албумин за УМБАЛ "Света Анна" - София АД, по предварителна писмена заявка. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца от подписване на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-голям от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност следва да е не е по-малък от 75% от обявения от производителя към датата на доставката. Процедурата обхваща 2 броя обособени позиции. Офертите могат да се подават: - за цялата процедура; - за отделна обособена позиция. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Предлаганият Хуман серум албумин трябва да отговаря на минималните изисквания на Възложителя, заложени в обявата и приложенията към нея. Офертите на участниците следва да съдържат: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние /ЕИК/; 3. Декларация за срок на валидност на офертата; 4. Административни сведения; 5. Декларация за запознаване с проекта на договор; 6. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП; За участниците не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Посоченото основание за отстраняване се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, както и за предложените подизпълнители и за третите лица, в случай че участникът е оферирал такива. 8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка; 9.Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено по реда на ЗЛПХМ, което разрешение да е валидно за целия срок на договора; 10.Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя или упълномощен негов представител с правото участникът да търгува с негови продукти; 11. Валиден сертификат ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на поръчката или еквивалент; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 13.Ценово предложение. Всички посочени документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти


Срок за получаване на офертите

24/04/2018 , 16:15 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва: •Име на участника •Предмет на обявата •Адрес за кореспонденция •Телефон/факс •Електронен адрес. Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu. Офертите ще бъдат отворени на 25.04.2018 г. от 10.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение. Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.

Дата на изпращане на настоящата информация

12/04/2018  (дд/мм/гггг)