Версия за печат

BG-с. Гълъбник

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000378637

BG414, ОУ Христо Ботев, с. Гълъбник, с. Гълъбник, община Радомир, област Перник, За: Катя Кръстева, България 2426, с. Гълъбник, Тел.: 087 8550654, E-mail: ou_gylybnik@abv.bg, Факс: 087 8550654

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://galabnik.wordpress.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/ ou-gylybnik.com-374/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

60333.33 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на материали и консумативи по обособени позиции“ Позиция I - Доставка на учебници, учебни помагала, материали и консумативи; Позиция II - Доставка на литература за библиотеките на ОУ „Христо Ботев“, с. Гълъбник, ОУ „ Иван Вазов“, с. Извор , ОУ „Христо Ботев“, с. Дрен, община Радомир, област Перник.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192700, 22113000

Описание:

Книжарски стоки
Библиотечни книги


Срок за получаване на офертите

19/04/2018 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект „ПОДПОМАГАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНТЕГРАЦИЯ НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ РОМСКИ ПРОИЗХОД В ОУ „ХРИСТО БОТЕВ”, С. ГЪЛЪБНИК, ОУ „ИВАН ВАЗОВ”, С. ИЗВОР И ОУ „ХРИСТО БОТЕВ”, С. ДРЕН, ОБЛАСТ РАДОМИР“ , процедура за безвъзмездна финансова помощ „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства и/или търсещи или получили международна закрила“ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ , договор № BG05M2OP001-3.002-0045.

Друга информация

Икономическо и финансово състояние на участниците – Да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 /три/ години (2015, 2016 и 2017г.), или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка. За доказване на това изискване участникът представя: Справка-декларация за общия оборот и за оборота, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 /три/ финансови години (2015, 2016 и 2017г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Технически и професионални способности на участниците – Допустими са участници, които докажат че са изпълнявали сходни доставки на предмета на поръчката в предишните 3 календарни години – Декларация - Приложение 11. Всеки кандидат трябва да представи мостри, на предлаганата литература в офертата, към документите за поръчката.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/04/2018  (дд/мм/гггг)