Версия за печат

BG-Котел

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

01

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 119527829

BG342, Специализирана болница за рехабилитация-КотелЕООД, гр.Котел 8970,ул.Изворска № 85, За: Радостина Петрова, България 8970, Котел, Тел.: 0889 880211, E-mail: dsbr_kotel@abv.bg, Факс: 0453 42009

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://sbdplr-kotel.org/about-us.php.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sbdplr-kotel.org/index.php?ccat=2&title=%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%20%D1%87%D0%BB.20%20%D0%B0%D0%BB.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

54166 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“ДОСТАВКА НА 500 ПЛЪТНИ КУБИЧЕСКИ МЕТРА ДЪРВА ЗА ОТОПЛЕНИЕ И ПРОИЗВОДСТВО НА ТОПЛА ВОДА ЗА НУЖДИТЕ НА „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА РЕХАБИЛИТАЦИЯ – КОТЕЛ” ЕООД, финансирана от бюджета на болницата.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

03413000

Описание:

Дърва за горене


Срок за получаване на офертите

20/04/2018 , 12:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката е в размер на 54166.67лв. без вкл. ДДС, като в тази цена е включен и транспорта франко склада на Възложителя. Общото количество на доставката е 500 плътни кубически метра дърва за отопление и производство на топла вода. Количествата са ориентировъчни, приблизително необходими за едногодишния период на доставката и са съобразени със заложените в бюджета на лечебното заведение – възложител средства.Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, според необходимостта, според конкретните /специфични/ нужди на лечебнот Участниците задължително изготвят офертите си при съобразяване с прогнозната стойност на поръчката, като включително при непредвидени разходи, прогнозната стойност е максималния финансов ресурс, предвиден от Възложителя. Дървата за отопление и производство на топла вода да бъдат придобити съгласно Закона за горите и свързаните с него подзаконови нормативни актове. 1. Специфични условия: 1.1. Дървата за отопление и производство на топла вода трябва да бъдат: - Суха маса; - от широколистни дървесни видове; - с дължина 1,00 м; 1.2. Доставените дърва за горене трябва да бъдат маркирани с контролна марка, съответно експедиционна горска марка, съобразно изискванията на нормативната уредба. 1.3. Доставката на дърва да е придружена с документ, доказващ законният им произход / „Превозни билети” за транспортиране на дървесина като естествен материал/. Приемането на дървесината ще се удостоверява чрез двустранно подписан приемо-предавателен протокол от определени от Възложителя длъжностни лица от една страна и от представители на изпълнителя, от друга страна. В протокола се описва вида, качеството и количеството на доставените дърва за огрев и тяхното съответствие с предложението на Изпълнителя. В случай, че при подписването на приемо - предавателния протокол за приемане на доставените дърва, Възложителят установи, че те не отговарят на предварително договорения вид и/или има отклонения в качеството, Възложителят се отказва от доставката. При отказ за приемане на доставката, Изпълнителят се задължава да достави дърва за огрев, които да отговарят на предварително договорения вид и качество в срок от 24 часа. Възложителят подписва приемо-предавателния протокол само при условие, че всички дърва за огрев отговарят изцяло на предложението на Изпълнителя. Доставките ще се осъществяват с транспортни средства на изпълнителя. Товаро-разтоварните работи на местата за доставка са за сметка на изпълнителя.Участникът трябва да има най-малко с 1 бр. МПС за изпълнение на поръчката, което да е пригодено за извозване на дърва с дължина 1 линеен метър. За целта следва да представи списък с всички транспортни средства, които са на разположение на участника за целия срок на договора. Към списъка да се приложат ясни, четливи, заверени копия на Свидетелство за регистрация на МПС, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени на участника се прилага Договор за наем или Договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА – 12 месеца, считано от датата на подписване на договора ОФЕРТИТЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ СЕ ПРИЕМАТ всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. на следния адрес: гр.Котел, общ.Котел, обл.Сливен, п.к. 8970, ул „Изворска”№ 85.Краен срок за приемане на офертите – 12,00ч. на 20.04.2018г. Тел.: 0889880211 от Радостина Петрова – организатор стопански дейности. Информация относно провежданата процедура може да се получи всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. на телефон 0889880211 или 0885141696

Дата на изпращане на настоящата информация

11/04/2018  (дд/мм/гггг)