Версия за печат

BG-Плевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 114043151

BG411, Професионална гимназия по туризъм „Алеко Константинов“, ул. Сторгозия №100, За: Янко Янчев, България 5802, Плевен, Тел.: 088 8228462, E-mail: turteh@abv.bg, Факс: 064 681020

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://pgt-pleven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/pgt-pleven-468.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69999 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" град Плевен попроекти на програма "Еразъм+"

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

63512000

Описание:

Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети


Срок за получаване на офертите

16/04/2018 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
програма "Еразъм+"

Друга информация

Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" град Плевен, предоставя безплатен достъп по електронен път до допълнителна информация и образци на документи за настоящата обществена поръчка, които може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://pgt-pleven.com, профил на купувача: https://sop.bg/pgt-pleven-468. Отварянето на офертите е публично и ще се състои на 16.04.2018 г. от 11:00 ч. в сградата на Професионална гимназия по туризъм „Алеко Константинов“, ул. Сторгозия №100 и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители. Участниците трябва да представят оферта, която следва да отговаря на изискванията на ЗОП, ППЗОП и изискванията на възложителя. Офертата се изготвя по приложените към обявата образци, публикувани на интернет страницата на възложителя. При подписване на договора се представят: 1. гаранция за изпълнение – 2,5 % от стойността на договора без ДДС или 1399,98 лв., представена във формата съгласно чл. 111, ал. 1, ал. 2, ал. 5 и ал. 7 по ЗОП. 2. документи по чл. 112, ал. 1 от ЗОП.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/04/2018  (дд/мм/гггг)