Версия за печат

BG-Плевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 114532352

BG314, Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски ЕАД, бул. Георги Кочев №8А, За: Тодор Царски, България 5800, Плевен, Тел.: 064 886279, E-mail: juristop@umbalpln.com, Факс: 064 804212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.umbalpleven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://umbalpleven.com/00178-2018-010-otkrita-protsedura-po-zop-s-predmet-dostavka-na-obshtobolnitchni-lekarstveni-produkti-za-nuzhdite-na-umbal-d-r-g-stranski-gr-pleven-ead/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва една обособена позиция „Доставка на общоболнични лекарствени продукти” съдържаща в себе си две номенклатурни единици както следва: Номенклатурна единица № 1 Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm. Номенклатурна единица № 2 Hepatitis B /rDNA/ vaccine /absorbed/

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти


Срок за получаване на офертите

18/04/2018 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Поканата за участие и приложенията към нея са достапни на профила на купувача на Възложителя - www.umbalpleven.com, и от там могат да бъдат изтеглени. 1.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. По отношение гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП: Гаранциите се предоставят в една от следните форми: (1) парична сума; (2) банкова гаранция; (3) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 2.Условия на плащане - Плащането се извършва с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, отложено, в срок не повече от 60 (шестдесет) календарни дни (условието е съобразено с разпоредбите на чл. 3, ал. 5 от ЗЛЗ и чл. 303а, ал. 2 от ТЗ), след извършена доставка и след представяне на следните документи: - Доставна фактура – оригинал 1 /един/ брой и 2 /два/ броя заверени копия; - Приемно-предавателен протокол; - Писмена заявка от възложителя; 3.Доставките на лекарствените продукти се извършва след получаване на писмена заявка в срока, офериран от участника, но не повече от 24 часа, считано от получаване на заявката на възложителя, а при необходимост от спешна доставка, срокът е не повече от 12 часа. 4.Срок на валидност на офертата е 60 (шестдесет) дни, считано от датата на подаването й.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/04/2018  (дд/мм/гггг)