Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
"Доставка на компютърни и офис-машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети за нуждите на проект „Щастливи и успешни заедно“ с 3 обособени позиции:
1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Доставка на компютърни и офис-машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети“, включва: ПРЕНОСИМ КОМПЮТЪР - 2бр.; МУЛТИФУНКЦИОНАЛНО УСТРОЙСТВО (СКЕНЕР/ПРИНТЕР/КОПИР) - 1бр.; ФЛАШКИ - 9бр.; ТОНЕР КАСЕТИ - 2бр.;
2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – „Доставка на офис оборудване без мебелировка“, включва: ХАРТИЯ - ПРИНТЕР - пакет - 2бр.; ХИМИКАЛИ - 20бр.; ХИМИКАЛИ (РЕКЛАМНИ) - 50бр.; ХИМИКАЛИ - 24бр.; ТЕФТЕРИ - 24бр.; ТАБЕЛИ - 1бр.; МАГНИТНА ДЪСКА - 6бр.; МАГНИТНА ДЪСКА - 6бр.; МАГНИТНА ДЪСКА - 6бр.; ФЛУМАСТЕРИ - комплект - 110бр.;
3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: „Доставка на класьори и аксесоари за тях, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, утвърден с решение на МС 591/18.07.2016г.“, включва: КЛАСЬОР - 12бр.; ПАПКА - ДЖОБ - пакет - 2бр.; ПАПКА - 72бр.; ДИПЛЯНИ - 100бр.;
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30000000, 30191000, 44423450, 22850000, 22140000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Офис оборудване, без мебелировка
Указателни табелки
Класьори и аксесоари за тях
Диплянки
Срок за получаване на офертите
13/04/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
т.1 Настоящата обществена поръчка се финансира по Конкурсна процедура 33.16-2017г. Приоритет 2, на ЦОИДУЕМ, финансиран с подкрепата на ЦОИДУЕМ по Договор №БС-33.16-2-005/03.10.2017г. между Община Пещера в партньорство с ДГ ,,Деница“, ДГ ,,Иглика“, ДГ ,,Слънчо“ гр. Пещера и ЦОИДУЕМ гр. София.
VII.1) УСЛОВИЯ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ
т.1 Датата и часа на отваряне на офертите е 16.04.2018г. от 11.00часа
т.2 Място на отваряне на офертите е гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17
т.2.1 Информация относно упълномощените лица при отваряне на офертите:
а) Участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация
Дата на изпращане на настоящата информация