Версия за печат

BG-с. Хитрино

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.03.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000931422

BG333, Община Хитрино, с. Хитрино, ул. „Възраждане“ № 45, За: Ахмед Мехмед Ахмед - Заместник - кмет на Община Хитрино, Бурунди 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitirno.org, Факс: 05341 2120

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.hitrino.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://hitrino.org/bg/obshtestveni_pory4ki.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

54607.64 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставката и монтаж на оборудване и обзавеждане за ЦДГ „1-Ви Юни“ в село Хитрино в рамките на проект: „Осигуряване на привлекателна образователна инфраструктура, чрез основен ремонт, енергоефективна рехабилитация и подобряване на прилежащите пространства към ЦДГ „1-Ви Юни“ в село Хитрино, община Хитрино“, в т.ч.: Доставка и монтаж на дидактични шкафове (по проект на фирма производител и избор на възложителя); Доставка и монтаж на детски легла (140/70 см); Доставка и монтаж на детски гардеробчета (по проект на фирма производител и избор на възложителя); Доставка и монтаж на детски стол - 42 х 34 х 58см. Височина на седящата част - 34 см; Доставка и монтаж на интерактивна дъска и комплект мултимедийна апаратура; Доставка и монтаж на детски модулни маси (по проект на фирма производител и избор на възложителя), h до 64 см; Доставка и монтаж на учителско бюро; Доставка и монтаж на учителски стол; Доставка и монтаж на шкафчета за обувки (в антретата на кота ±0.00 и -0.20 по проект на фирма производител и избор на възложите; Доставка и монтаж на пейки (в антретата на кота ±0.00 и -0.20) от масивна дървесина и стоманен профил, размери 180х30см H=30см; Доставка на сгъваема рампа за инвалидни колички; Доставка и монтаж на подемник за инвалиди със завои Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за оществена поръчка.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39161000

Описание:

Мебелировка за детски градини


Срок за получаване на офертите

13/04/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Осигуряване на привлекателна образователна инфраструктура, чрез основен ремонт, енергоефективна рехабилитация и подобряване на прилежащите пространства към ЦДГ „1-Ви Юни“ в село Хитрино, община Хитрино“, осъществяван по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно подписан договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 27/07/2/0/00940 между Община Хитрино и Държавен фонд „Земеделие“.

Друга информация

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1.1. за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 и 7 от ЗОП; 1.2. участници, които са свързани лица. 1.3. за когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 1.4. участник за когото е установено наличие на основанията по чл.69, ал.1 от ЗКОНПИ. 1.5. не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в документацията за обществената поръчка; 1.6. е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 1.7. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 1.8. който е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от финансовия ресурс, посочен от Възложителя в прогнозната стойност на настоящата поръчка. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. 2. Когато уч-кът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за общ. поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 3. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато участникът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. 4. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в поръчката или техни упълномощени представители. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно).

Дата на изпращане на настоящата информация

10/04/2018  (дд/мм/гггг)