Версия за печат

BG-с.Ветрино

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

02

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.03.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000093458

BG331, Община Ветрино, ул. Г.С.Раковски № 24, За: Гюлтен Алиева - старши специалист в отдел МИРЕП, България 9220, с.Ветрино, Тел.: 0888 259496, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vetrino.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vetrino.bg/admin_newpor.php?id=98&getback=da&dr=0.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

40050 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Ветрино“ по шест обособени позиции: Обособена позиция №1: „Месо, риба и месни продукти“, Обособена позиция №2: “Мляко и млечни продукти“, Обособена позиция №3: „Плодове и зеленчуци“, Обособена позиция №4: „Консерви - плодови и зеленчукови и други хранителни продукти“, Обособена позиция №5: „Пакетирани стоки и подправки“, Обособена позиция №6: „Хляб и хлебни изделия”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15100000, 15200000, 15300000, 15500000, 15600000, 15800000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти


Срок за получаване на офертите

13/04/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Възложителят удължава срока за подаване на оферти с най-малко три дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане и на този срок Възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой. Офертите ще се отварят на 16.04.2018г от 10:00часа в Заседателната зала на община Ветрино. Комисията съставя протокол за разглеждането и оценката на офертите и за класирането на участниците. Протоколът се представя на Възложителя за утвърждаване, след което в един и същи ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача. Възложителят сключва договор за обществена поръчка с избрания изпълнител в 30 дневен срок от датата на определяне на изпълнителя. Възложителят може да сключи договор със следващия класиран участник, когато избраният за изпълнител участник откаже да сключи договор или не се яви за сключването му в определения срок от Възложителя срок, без да посочи обективни причини. Община Ветрино предоставя пълен свободен достъп по електронен път на документацията за участие в обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на Възложителя http://www.vetrino.bg/orders.php - секция "Обществени поръчки -Профил на купувача". При отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците.

Дата на изпращане на настоящата информация

10/04/2018  (дд/мм/гггг)