Версия за печат

BG-Кюстендил

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОО-5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

46549.92 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в община Кюстендил – гарант за устойчив модел за деинституционализация по ОП „Региони в растеж 2014-2020“ Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на обзавеждане“ Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на стандартно оборудване“ Обособена позиция 3: „Доставка на оборудване – стоки включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (мек инвентар и посуда)“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30200000, 31000000, 39000000, 39512100, 39512200, 39512300, 39512400, 39512500, 39221100

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Чаршафи
Торби за завивки
Долни чаршафи
Пухени завивки
Калъфки за възглавници
Кухненска посуда


Срок за получаване на офертите

11/04/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Договор № BG16RFOP001-5.001-0042-C01 „Подобряване на социалната инфраструктура в Община Кюстендил - гарант за устойчив модел за деинституционализация“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020“

Друга информация

Съгласно чл. 80, ал. 1 от ППЗОП обособена позиция № 3„Доставка на оборудване – стоки включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (мек инвентар и посуда)“ е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на чл. 28 и следващите от Закона за интеграция на хора с увреждания. Стоките, описани в обособената позиция са включени в Списък на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, утвърден с Решение на Министерски съвет № 591 от 18.07.2016 год. Право да се ползват с преференции в запазената обществена поръчка имат специализираните предприятия на хора с увреждания, които отговарят едновременно на следните изисквания: 1. Да са регистрирани по надлежния ред, като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания; 2. Най-малко 30% от списъчния им състав да са лица с увреждания или такива с неравностойно положение; 3. Да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко от 3 години преди датата на откриване на настоящата обществена поръчка; 4. Да могат да изпълнят най-малко 80% от предмета на запазената поръчка със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. По отношение на изискването по т.4. – При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем, участниците могат да ползват подизпълнители или да се позовават на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя № на вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на ЕС. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, попълва декларация (по приложен образец), като посочва и номера, под който е вписан в регистъра на специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава –членка на Европейския съюз. Участници – специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, подали оферти за участие за възлагането на обособена позиция № 3 от обществената поръчка, които не отговарят на условията по чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП ще бъдат третирани като обикновени участници. Не е налице изпълнение на доставката със собствено производство или ресурс и ще бъдат третирани като обикновени участници специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които предоставят на възложителя без съществена допълнителна преработка стоки, предоставени от други лица. При възлагане на обособена позиция № 3 участниците – специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, следва да отговарят на условията за лично състояние и критерии за подбор, въведени от възложителя. ЗАБЕЛЕЖКА: Оферти по обособена позиция № 3, запазена по смисъла на чл.80, ал.1 от ППЗОП, могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които е запазена. Техните оферти ще се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата, за които поръчката е запазена. Съдържанието на офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с обратна разписка. Върху опаковката с офертата се посочват: наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес; наименованието на поръчката и обособената позиция.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/04/2018  (дд/мм/гггг)