Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОП-4-1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

13.03.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 121396123

BG411, Български пощи ЕАД, ул.Акад. Стефан Младенов № 1, бл.31, За: Антоанета Божикова, България 1700, София, Тел.: 02949 3195, E-mail: a.bozhikova@bgpost.bg, Факс: 02962 5329

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgpost.bg /zop.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

40000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка и монтаж на компоненти за изграждане и поддръжка /профилактика/ на пожароизвестителни системи“. С възлагането на обществената поръчка се цели да се постигне поддържка и модернизация на системите за пожароизвестяване в обектите на „Български пощи” ЕАД, като се поддържат съществуващи пожаро-известителни системи (ПИС), включително и да се ремонтират съществуващи, чрез подмяна на дефектирали модули/компоненти и като се осъвременят съществуващите. При изграждането на нови системи в пощенските станции и подразделения, е необходимо тези системи да се приведат в съответствие със съвременните изисквания в областта на пожароизвестяването. Въвеждането на системите за пожароизвестяване, да се извършва съобразно Наредба № 8121з-647 от 01.10.2014 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите и изброените в нея стандарти. Актуализирането и поддържането на документите съдържащи се в досиетата по ПБЗН в обектите следва да се извършва съгласно изискванията на наредбата 8121з-647 от 01.10.2014 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите и изброените в нея стандарти. Поръчката се изпълнява в териториалните поделения на "Български пощи"ЕАД на територията на цялата страна, които са подробно описани в документацията за участие по изготвен от Възложителя график за изпълнение на услугите предмет на поръчката. Tехническа спецификация Възложителя отразява характеристиките на наличните компоненти за пожаро-известителна система /ПИС/, пасивното, активното комуникационно и захранващо оборудване, структурни кабелни системи и аксесоари към тях, необходими както за поддръжката на съществуващите, така и за изграждане, проектиране и интегриране на нови ПИС системи в пощенските станции и подразделения на Български пощи ЕАД. Предвидените спецификации на компоненти/модули, дават възможност за осъвременяване на наличните ПИС, чрез подходящо асемблиране по количество, вид и модификация, съобразно специфичните условия и изисквания на възложителя, във всеки конкретен обект на „Български пощи” ЕАД. Предвидените спецификации на компоненти/модули, дават възможност за повишаване ефективността на съществуващи ПИС с автоматизирано известяване до център за мониторинг и съответстващо реагиране, при регистрирането на събитие (нерегламентиран достъп или повреда), в реално време, както и запис за това събитие. Съществуващите системи са собственост на „Български пощи” ЕАД. Системите трябва да предоставят възможност за връзка с центъра за мониторинг на фирмата осъществяваща денонощната авто-патрулна охрана с екипи за реакция. Срокът за изпълнение на поръчката е до 12 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс на Възложителя.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради


Срок за получаване на офертите

21/03/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ - икономически най-изгодна оферта, определена по критерия „оптимално съотношение качество/цена” в съответствие с предварително обявените от Възложителя условия описани в методиката за оценка. Участникът при сключване на договора трябва да представи гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 5 % от стойността на договора. Плащанията по договора ще се извършват по банков път на всяко 3 месечие в срок до 30 дни след представяне на следните документи : 1. отчет за предоставените Услуги за съответната дейност, представен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 2. приемо-предавателен протокол за приемане на Услугите за съответната дейност, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (след получаване на отчета по т. 1), съответно приемо-предавателния протокол за извършените доставки; 3. фактура за дължимата сума/част от Цената за съответната дейност, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

Дата на изпращане на настоящата информация

13/03/2018  (дд/мм/гггг)