Версия за печат

BG-Стара Загора

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

10-11-24

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.01.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

BG344, Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://starazagora.bg/profil-na-kupuvacha/poarachki-po-glava-26-ot-zop/item/10843-otpechatvane-sgavane-zmdt-2018.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

25000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Отпечатване, сгъване, пликоване и разпространение до адрес на задължените лица на съобщенията за задълженията за данък върху недвижимите имоти, данък върху превозните средства и таксата за битови отпадъци, както и други задължения по ЗМДТ за 2018 г.” Предмет на поръчката е Отпечатване, сгъване, пликоване и разпространение до адрес на задължените лица на съобщенията за задълженията за данък върху недвижимите имоти, данък върху превозните средства и таксата за битови отпадъци, както и други задължения по ЗМДТ за 2018 на приблизително 150 000 бр. Участникът, избран за изпълнител, ще отпечава съобщенията по предоставени от Община Стара Загора образци в структуриран файл /PDF/ на бял лист хартия А4. Хартията за отпечатване на съобщенията за дължимия данък върху недвижимите имоти, данък върху превозните средства и таксата за битови отпадъци се осигурява и е за сметка на изпълнителя. Върху гърба на листа следва да има текст. Отпечатаните съобщения ще се пликоват в пликове тип „американски“ с прозорче долу в дясно, по начин, който позволява да бъдат видими само името на задълженото лице и адреса на доставяне. Пликовете се осигуряват и са за сметка на изпълнителя. Върху пощенските пликове не е предвиден печат. Срокът за извършване на услугата е съгласно техническото предложение на участника, но не по-късно от 01.03.2018 г. и започва да тече от датата на предаване, чрез подписване на приемо-предавателен протокол, на структурирания файл със съобщения и получаване на одобрение от представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на отпечатани и пликовани два броя тестови съобщения.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

64112000, 64121100

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма
Услуги по доставяне на писма


Срок за получаване на офертите

18/01/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Дата и час на отваряне на офертите: Дата: 19.01.2017 г. Час: 11:00 ч. Място на отваряне на офертите: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107, зала в сградата на общинска администрация,

Дата на изпращане на настоящата информация

12/01/2018  (дд/мм/гггг)