Версия за печат

BG-Перник

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

001

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.01.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

BG414, Община Перник, пл. Св. Иван Рилски №1А, За: Розалина Николова; Даниела Мицева, България 2300, Перник, Тел.: 076 684220 ; 076 684315, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 076 684273

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://pernik.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pernik.nit.bg/sbirane-na-oferti-s-obyava-ili-pokani-doopredeleni-licza.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

400 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Информация и публичност, във връзка със стартирането на проект № BG16M1OP002-5.002-0002 „Разработване на програма за качеството на атмосферния въздух на община Перник 2017-2021“, по процедура чрез директно предоставяне - №BG16M1OP002-5.002 „Разработване/Актуализация на общинските програми за качеството на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22150000, 79952000

Описание:

Брошури
Услуги, свързани с организирането на събития


Срок за получаване на офертите

14/01/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
проект № BG16M1OP002-5.002-0002 „Разработване на програма за качеството на атмосферния въздух на община Перник 2017-2021“, по процедура чрез директно предоставяне - №BG16M1OP002-5.002 „Разработване/Актуализация на общинските програми за качеството на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.”

Друга информация

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните (три) години, считано от датата на подаване на офертите – услуга/услуги, с предмет и обем (200 бр. брошури и 2 публични събития) идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, а именно: изработка на брошури и /или провеждане на публични събития.Под „дейности с предмет и обем, идентична идентични с тези на позицията“ се разбира, както следва:– изработване информационни дипляни, изработване на информационни плакати, изработка на200 бр. брошури и организиране на 2 публични събития. Доказване:1.Списък на услугите, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите, който са с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, чрез представяне на доказателства, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените дейности.*При подаване на оферта, съответствието с изискването се удостоверява с попълването в ЕЕДОП на част IV „Критерий за подбор“, раздел „В: Технически и професионални способности“, т. 1б, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. В случай че участникът в поръчката е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), това минимално изискване се прилага за обединението като цяло.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представи документът по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез който се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на поръчката.Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списъка по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Начин на изпълнение:1.Организиране и провеждане на 2 публични събития с цел да разяснят целта на проекта, ползата му за обществеността и подкрепата на ЕС и фондовете за осъществяването му. •Въвеждаща пресконференция - за минимум 20 човека, предвижда се кафе пауза , с включени вода, кафе, чай и дребни сладки, публикуване на минимум 2 бр. рекламно-информационни карета в регионална медия. •Въвеждаща пресконференция - за минимум 20 човека, предвижда се кафе пауза , с включени вода, кафе, чай и дребни сладки, публикуване на минимум 2 бр. рекламно-информационни карета в регионална медия. 2.Изработка на 200 броя брошури съгласно Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“ на МОСВ, ГД на ОПОС, УО на ОПОС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.Брошурите трябва да съдържат следните реквизити:•eмблемата на ЕС;•упоменаването на „Европейския съюз;•наименование на съфинансиращия фонд;•общото лого на програмен период 2014-2020г., със съответното наименование на финансиращата програма;•наименованието на проекта;•адреса на Единния информационен портал;•Размера на брошурите трябва да бъде А4 (210х297 mm) с две прегъвания, пълноцветен печат, на бяла основа,тип хартия-гланц, без ламиниране и шиене с телчета.•Приложен е Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, съгласно който да се спазят изискванията и за цветност, пропорции и шрифтове. •Информацията, която трябва да се съдържа за проекта обхваща наименование и обща информация за проекта, цели и заложените резултати.•Бройки: 200 бр.•Изработка на 10 броя плаката съгласно Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“ на МОСВ, ГД на ОПОС, УО на ОПОС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, като изискванията съответстват на тези, за изработка на брошурите, с изключение на размера–трябва да бъде размер –А3 като мин. Офертите ще бъдат отворени на 15.01.2018г.от 10:00ч.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/01/2018  (дд/мм/гггг)