1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните (три) години, считано от датата на подаване на офертите – услуга/услуги, с предмет и обем (200 бр. брошури и 2 публични събития) идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, а именно: изработка на брошури и /или провеждане на публични събития.Под „дейности с предмет и обем, идентична идентични с тези на позицията“ се разбира, както следва:– изработване информационни дипляни, изработване на информационни плакати, изработка на200 бр. брошури и организиране на 2 публични събития.
Доказване:1.Списък на услугите, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите, който са с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, чрез представяне на доказателства, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените дейности.*При подаване на оферта, съответствието с изискването се удостоверява с попълването в ЕЕДОП на част IV „Критерий за подбор“, раздел „В: Технически и професионални способности“, т. 1б, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. В случай че участникът в поръчката е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), това минимално изискване се прилага за обединението като цяло.Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да
представи документът по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез който се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на поръчката.Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списъка по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Начин на изпълнение:1.Организиране и провеждане на 2 публични събития с цел да разяснят целта на проекта, ползата му за обществеността и подкрепата на ЕС и фондовете за осъществяването му. •Въвеждаща пресконференция - за минимум 20 човека, предвижда се кафе пауза , с включени вода, кафе, чай и дребни сладки, публикуване на минимум 2 бр. рекламно-информационни карета в регионална медия.
•Въвеждаща пресконференция - за минимум 20 човека, предвижда се кафе пауза , с включени вода, кафе, чай и дребни сладки, публикуване на минимум 2 бр. рекламно-информационни карета в регионална медия. 2.Изработка на 200 броя брошури съгласно Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“ на МОСВ, ГД на ОПОС, УО на ОПОС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.Брошурите трябва да съдържат следните реквизити:•eмблемата на ЕС;•упоменаването на „Европейския съюз;•наименование на съфинансиращия фонд;•общото лого на програмен период 2014-2020г., със съответното наименование на финансиращата програма;•наименованието на проекта;•адреса на Единния информационен портал;•Размера на брошурите трябва да бъде А4 (210х297 mm) с две прегъвания, пълноцветен печат, на бяла основа,тип хартия-гланц, без ламиниране и шиене с телчета.•Приложен е Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, съгласно който да се спазят изискванията и за цветност, пропорции и шрифтове. •Информацията, която трябва да се съдържа за проекта обхваща наименование и обща информация за проекта, цели и заложените резултати.•Бройки: 200 бр.•Изработка на 10 броя плаката съгласно Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“ на МОСВ, ГД на ОПОС, УО на ОПОС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, като изискванията съответстват на тези, за изработка на брошурите, с изключение на размера–трябва да бъде размер –А3 като мин. Офертите ще бъдат отворени на 15.01.2018г.от 10:00ч.