Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дом за стари хора гр.Алфатар и ДГ „Щастливо детство” гр.Алфатар през 2018г.”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15900000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Напитки, тютюн и свързани с него продукти
Срок за получаване на офертите
21/11/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Кратко описание: Поръчката е по обособени позиции, както следва:
А) Дом за стари хора гр.Алфатар- Обособена позиция №1. Хляб и хлебни изделия; Обособена позиция №2. Месо, месни продукти и яйца; Обособена позиция №3. Риба; Обособена позиция №4: Мляко и млечни продукти; Обособена позиция №5. Пресни плодове и зеленчуци; Обособена позиция №6. Други хранителни продукти; Обособена позиция №7. Подправки; Обособена позиция №8. Консервирани продукти.
Б) Детска градина „Щастливо детство” гр.Алфатар - Обособена позиция №1. Месо и месни продукти, риба, яйца; Обособена позиция №2. Консерви; Обособена позиция №3. Варива; Обособена позиция №4. Пресни плодове и зеленчуци; Обособена позиция №5. Замразени зеленчуци; Обособена позиция №6. Мляко и млечни продукти; Обособена позиция №7. Хляб и хлебни изделия; Обособена позиция №8. Други хранителни продукти; Обособена позиция №9. Топли и студени напитки; Обособена позиция №10. Подправки.
Средствата са осигурени от Централния и местен бюджет.
В рамките на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена. Вида, количеството и пределните единични цени на отделните хранителни продукти, следва да отговарят на посочените изисквания в Техническата спецификация и количествените сметки към нея.
Обем на поръчката : Обемът на доставките ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Хранителните продукти, които следва да се доставят са изброени в приложените таблици към Техническата спецификация. Доставката следва да включва всички видове хранителни продукти от позицията за която се кандидатства, изрично посочени в таблицата на хранителните продукти, заедно с отразеното количество за всеки от тях.
Възложителят не поема задължение да заявява доставка на хранителни продукти в случай, че такава нужда не е възникнала.
Срок за изпълнение: от 01.01.2018г. до 31.12.2018г.
1. Срокът за изпълнение на доставка е минимум до 24 часа и не повече от 48 часа, след получаване на заявката на Възложителя по телефон или електронна поща. Доставките да се извършват в работни дни.
2. Доставките да се извършват най-малко два пъти седмично.
3. При установени несъответствия с изискванията на Възложителя в количеството и/или качеството на доставените хранителни продукти към момента на доставката и/или след извършването й, изпълнителят следва в най-кратък срок да отстрани същите, но не повече от 6 часа.
Място на извършване: Дом за стари хора гр.Алфатар и ДГ „Щастливо детство” гр.Алфатар, намиращи се на ул. „Йордан Петров” № 1 в гр. Алфатар, Община Алфатар.Изисквания за личното състояние: Право да подаде оферта има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на изискванията от Възложителя, посочени в обявата и условията.
Предложението за изпълнение на поръчката и Ценовата оферта на участника следва да бъдат съобразени с представената в техническата спецификация.
Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена “ по всяка обособена позиция.
Показател за оценка: „Организация за изпълнение на поръчката” Тежест: 80
Показател за оценка: „Предложена цена” Тежест: 20
КО /за съответната обособена позиция/ = ОИ+ПЦ
КО – комплексна оценка (максималният брой точки – 100 (сто)
ОИ – полученият брой точки по показател «Организация за изпълнение на поръчката» (максимален брой точки – 80 (осемдесет)
ПЦ – полученият брой точки по показател «Предложена цена» (максимален брой точки – 20 (двадесет)
Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора. Срок за сключване на договора - 30 дни от избора на изпълнител.
Дата на изпращане на настоящата информация