Версия за печат

BG-Перник

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

26

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

07.11.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

BG414, Община Перник, пл. Св. Иван Рилски №1А, За: Розалина Николова; Радка Цветанова, България 2300, Перник, Тел.: 00359 76684220;00359 76684206, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 00359 76603890

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://pernik.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pernik.nit.bg/sbirane-na-oferti-s-obyava-ili-pokani-doopredeleni-licza.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69900 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Избор на доставчик на канцеларски материали и консумативи“ с две обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Доставка на канцеларски материали и консумативи“ Обособена позиция №2 - Доставка на канцеларски материали и консумативи, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


Срок за получаване на офертите

15/11/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

На основание чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, предметът на обособена позиция №2 от обществената поръчка е включен в Утвърден с Решение № 591/18.07.2016 г. на Министерски съвет Списък на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение. На основание чл.80, ал.1 от ППЗОП, Обособена позиция №2 е предназначена и запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. На основание чл.12, ал.7 от Закона за обществените поръчки оферти за Обособена позиция №2 могат да подават и други заинтересовани лица, освен тези, за които обособената позиция е запазена, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, или за стопански обекти, чиято основна цел е социално и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение. Разглеждането на офертите се извършва съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки и Правилника за неговото приложение. Участникът следва да е изпълнил за последните три години от датата на подаване на офертата, минимум една дейност която да е идентична или сходна с предмета на поръчката. Под доставка, която е идентична или сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира: доставка на канцеларски материали и офис консумативи. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на услугите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в предвидената част на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Съответствието на участниците се доказва със следните документи: - Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.

Дата на изпращане на настоящата информация

07/11/2017  (дд/мм/гггг)