Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

002

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

07.11.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000669596

BG411, НПГПТО М. В. Ломоносов, ул. Св. Св. Кирил и Методий 148, За: Мая Христова Павлова, България 1303, София, Тел.: 02 8056912, E-mail: npgpto@abv.bg, Факс: 02 8056937

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.lomonosov-bg.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://lomonosov.nit.bg/sbirane-na-oferti-s-obyava-ili-pokani-do-opredeleni-licza/fizicheska-nevorzhena-oxrana-2017-g/.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

56000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Осигуряване на физическа денонощна невъоръжена охрана с осъществяване на пропускателен режим на територията и сградите на НПГПТО” съгласно Техническа спецификация на Възложителя.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги


Срок за получаване на офертите

10/11/2017 , 12:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Подадената оферта трябва да съдържа всички необходими документи, посочени в документацията за участие. 2. Всеки участник може да подаде само една оферта в писмен вид и не се допускат варианти на офертата. При наличието на варианти на офертата същата не се разглежда и участникът се отстранява. 3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба в канцеларията на гимназията. Върху плика участникът посочва наименованието на обществената поръчка, за която участва, адреса за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Оферта, неотговаряща на посочените по-горе изисквания, не се приема и се връща за сметка на участника. Всички документи, представени от участника, трябва да са на български език, а ако са представени копия да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала” от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника. Пликът съдържа: 1) ОБРАЗЕЦ № 1 – Опис на представените документи 2) ОБРАЗЕЦ № 2 – Представяне на участника; 3) ОБРАЗЕЦ № 3 – Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП 4) ОБРАЗЕЦ № 4 - Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП 5) ОБРАЗЕЦ № 5 – Техническо предложение, включващо и срок за изпълнение; 6) ОБРАЗЕЦ № 6 - Ценово предложение; 7) ОБРАЗЕЦ № 7 – Декларация за посещаване и запознаване с обектите на обществената поръчка; 8) Копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД). 9) Копие на полица на действаща застраховка за професионална отговорност покриваща периода на действие на договора, а в случай че същата е с по-малък срок на валидност да бъде представена декларация, че ако бъде избран за изпълнител ще продължи действието на застраховката съобразно срока на договора. 10) Проект на договор, като участникът парафира всяка страница, а на последната полага и мокър печат. 11) Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 12) Пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата обществена поръчка (ако е приложимо); 13) Документ за създаване на обединение (ако е приложимо); 14) Справка-декларация, съдържаща списък на договори, които се отнасят до предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните три календарни години; 15) Списък на техническите лица за изпълнението на поръчката - „охранители“ и „ръководители на охранителна дейност“, както и допълнителна информация за тези лица съгласно изискванията на чл. 27 и чл. 28 от ЗЧОД; 16) Образец на идентификационна карта, снимков материал на униформено облекло с отличителен знак на участника, които охранителите трябва да носят при упражняване на дейността по охраната на обектите съгласно чл. 29 от ЗЧОД; 4. Офертата се представя от участника или от негов надлежно упълномощен представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба в канцеларията на гимназията - ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 148, стая 301, всеки работен ден от 08:30 до 16:30 часа. 5. До изтичане на срока за подаване на офертата, всеки участник може да промени, допълни или да оттегли офертата си. 6. След крайния срок за подаване на офертите не могат да се извършват изменения на офертите и същите не могат да бъдат оттегляни. 7. Огледите се извършват само в работни дни от 09:00 до 16:30 часа след предварителна заявка на тел. 02 8056949.

Дата на изпращане на настоящата информация

07/11/2017  (дд/мм/гггг)