Версия за печат

BG-Кърджали

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

92-00-1318

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

06.11.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000235920

BG425, Златина Кузманова, бул.България 41, За: Златина Кузманова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: zkuzmanova@kardjali.bg, Факс: 0361 62968

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kardjali.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kardjali.bg/?pid=5,34&pk_type=2.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

4516.66 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Областен информационен център в гр. Кърджали във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-4.001-0027, проект с регистрационен номер BG05SFOP001-4.001-0027 „Областен информационен център Кърджали – в подкрепа на гражданите”, финансиран по Оперативна програма “Добро управление” 2014-2020 г. по обособени позиции”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности


Срок за получаване на офертите

13/11/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-4.001-0027, проект с регистрационен номер BG05SFOP001-4.001-0027 „Областен информационен център Кърджали – в подкрепа на гражданите”, финансиран по Оперативна програма “Добро управление”2014-2020 г

Друга информация

Отварянето на офертите ще се извърши на 14.11.2017г. от 10:00ч. в зала 303 на трети етаж в сградата на Община Кърджали

Дата на изпращане на настоящата информация

06/11/2017  (дд/мм/гггг)