Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предметът на настоящата поръчка е за доставка на хигиенни материали за нуждите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, разделени в 4 обособени позиции. Видовете, характеристиките и количества на хигиенните материали по обособените позиции, са подробно описани в посочената в документацията за участие техническа спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на хигиенните материали и други консумативи, за срока на договора – 12 месеца.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
33761000, 19640000, 18424000, 39525800
Описание:
Тоалетна хартия
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Ръкавици
Почистващи кърпи
Срок за получаване на офертите
07/11/2017 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на следния електронен адрес:
http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20171027sFah3687031
Отварянето на офертите ще се състои на 08.11.2017 г. от 14.00 ч. в Заседателната зала на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД. Отварянето на офертите ще се извърши в съответствие с чл.97, ал.3 от ППЗОП, на него могат да присъстват представители на участниците.
Дата на изпращане на настоящата информация